Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا بوناچیچ می گوید به قوانین احترام می گذارد.

لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می گوید تمرینات خوبی انجام دادیم و برای بازی با گل‌گهر آماده هستیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت:

به آخرین بازی و ایستگاه رسیدیم و این بازی تعیین‌کننده جایگاه نهایی ما در این فصل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد:

بازی اخیر را توانستیم بهتر انجام دهیم و بچه‌ها تازه راه افتاده‌اند و کار را گرفته‌اند؛ تمرینات هفته اخیر را خیلی خوب انجام دادیم و برای بازی فردا آماده شده‌ایم.

وی تصریح کرد:

خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم که بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بوناچیچ در مورد تیم گل‌گهر گفت:

چهار بازی گل‌گهر را دیده‌ام، مقداری عجیب و غریب به نظر می‌آید که در پنج بازی آخرشان چهار برد داشته‌اند اما در هر صورت آماده هستیم؛ تیمشان نقاط قوتی دارد البته ضعف‌هایی نیز دارند که می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود:

محروم و مصدوم نداریم، 18 بازیکن را در سه بازی اخیر در اختیار داریم و سالم هستند؛ فقط امیدوار هستم که یک بازی بسیار خوب لیگ برتری را شاهد باشیم و تیم بهتر برنده شود.

لوکا بوناچیچ: منع جذب مربی و بازیکن خارجی؟ از این تصمیمات در فوتبال ایران زیاد آمده است

وی در مورد تصمیم منع جذب مربی و بازیکن خارجی بیان داشت:

با توجه به این‌که طولانی مدت به فوتبال ایران نگاه کرده‌ام، از این تصمیمات زیاد در فوتبال ایران آمده است ولی همه باید در ایران به این امر واقف باشند که از زمان رایکف تا الان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است مربیانی خارجی بیشترین جام‌ها و موفقیت‌ها را آورده‌اند، بیشتر از مربیان داخلی.

بوناچیچ تصریح کرد:

همزمان پیشرفت فوتبال ایران را خیلی رقم زدیم، به تنهایی 6 ملی‌پوش به فوتبال ایران تحویل دادم؛ تصمیم لیگ و فدراسیون که ویلموتس را آوردند و الان تقریبا ۱۰ میلیون دلار هزینه روی فدراسیون گذشته است، نمی‌تواند ربطی به ما داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت:

فکر می‌کنم که دنیا باز شده به سمت کشورهای دیگر و تبادل اطلاعات فوتبالی روز به روز بیشتر می‌شود؛ این تصمیم نمی‌تواند تأثیر مثبتی روی فوتبال ایران بگذارد، به قانون احترام می‌گذارم و هر تصمیمی گرفته شود متعلق به فوتبال ایران است، قانون هرچی باشد همان است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن فوتبال ایران لوکا بوناچیچ گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده