Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:04:56 GMT

پیروزی فولاد سیرجان بر سپاهان در دومین دیدار دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۵۵۹۹

پیروزی فولاد سیرجان بر سپاهان در دومین دیدار دوستانه

دومین دیدار دوستانه تیم‌های والیبال سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان، عصر امروز در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ایران در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۹۹ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در لیگ برتر والیبال آماده می‌کنند، عصر امروز (چهارشنبه) در سالن فدراسیون والیبال و در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای ۲۴ بر ۲۶، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵بر ۲۲ حریف اصفهانی خود را شکست دادند. دو تیم در نخستین مسابقه تدارکاتی که روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد، چهار ست بازی کردند که سهم هر تیم، دو ست پیروزی بود. علیرضا قریب و وحید مهرپور به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دو مسابقه دوستانه را بر عهده داشتند. تیم‌های سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته نخست لیگ برتر، به ترتیب به مصاف خاتم اردکان و راه‌یاب ملل مریوان خواهند رفت. انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فولاد سیرجان ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس