Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از مهم ترین فرازهای تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی است، گفت: پارک موزه دفاع مقدس مازندران، که روایت‌گر روزهای خطیر خاطره است، نماد ایثارگری و سلحشوری انسان های از جان گذشته ای است که با خون خود این کتاب رنگین را تحریر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که هر عملیات دوران دفاع مقدس از مازندران باید در قالب چاپ کتاب و فیلم‌ به زیباترین شکل جلوه گر شود، افزود: باید آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب و رشادت ها و آموزه های دوران دفاع مقدس را به صورت سمعی، بصری، هنری و روش های دیگر بیان کنیم تا گوشه ای از عظمت دفاع مقدس را به تصویر بکشیم.  

استاندار با اشاره به این که همراهی با ساخت پارک موزه دفاع مقدس یک رسالت برای همگان است، عنوان کرد: وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مصوبات ستاد صحیح و اصولی اجرایی شود و همه مدیران و دستگاه های باید پای کار بیایند. 

حسین زادگان گفت: با افتتاح فاز نخست پارک موزه می‌توانیم پای مردم را برای آشنایی با تاریخ و عملیات های افتخار آمیز دوران دفاع مقدس به آنجا باز کنیم که امیدواریم این امر امسال اجرایی شود.  

مقام عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس، امسال تصمیمات خوبی با ملاحظات بهداشتی اتخاذ شده است، ادامه داد: رسانه های مکتوب و مجازی باید در این حوزه سنگ تمام بگذارند.  

استاندار بر بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما و تهیه برنامه هایی با حضور مردم و نقل خاطرات آنان در رسانه ملی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه مجازی 8 سال دفاع مقدس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.  

وی با تاکید بر این که از فضای مجازی و سامانه هایی نظیر شاد و زیرساخت های ایجاد شده از سوی ادارات در دوران مقابله با کرونا بهره گیری شود، اظهار نمود: با آموزش های مجازی، مفاهیم و ابعاد متعالی دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.  

برچسب‌ها ویروس کرونا دفاع مقدس مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دفاع مقدس مازندران ویروس کرونا دفاع مقدس مازندران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد