Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:51:19 GMT

۱۱۰ سری جهیزیه بین نوعروسان زنجانی توزیع شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۶۳۲۷

۱۱۰ سری جهیزیه بین نوعروسان زنجانی توزیع شد + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله استان زنجان ۱۱۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند زنجانی با حضور مسئولان کشوری و استانی توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله استان زنجان 110 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند زنجانی با حضور مسئولان کشوری و استانی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: این برنامه معنوی با همکاری، هم‌افزایی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی و موسسه خیریه حضرت رقیه(س) برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه خیران زنجانی سهم بسزایی در تامین این جهیزیه داشتند، گفت: درپی فرمایشات مقام معظم رهبری فاز نخست تهیه جهیزیه نوعروسان در استان زنجان با همکاری عزیزان یاری‌گر انجام گرفت.

در ادامه هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ابراز خرسندی از برگزاری فاز نخست توزیع جهیزیه به نوعرسان نیازمند زنجانی گفت: سری دوم اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند پس از پایان ماه محرم و صفر به تعداد 250 سری جهیزیه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT7 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۲ بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند ۳ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۴ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۵ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۶ معاون وزیر آموزش و پرورش : آموزش مدارس براساس وضعیت کرونا در استان‌ها ‌اجرا می‌شود ۷ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۸ برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است معاون درمان وزارت بهداشت: کرونا فعلا دارویی برای ‌درمان ندارد / خطر ابتلا در کمین سالمندان، بیماران زمینه‌ای ‌و ‌‌کودکان‌ وزیر راه و شهرسازی: ۵۳۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم روسیه با استناد به بیانیه ترامپ ادعای آمریکا درباره مشارکت در برجام را زیر سؤال برد فتاح: عذرخواهی می‌کنم؛ جانب انصاف را رعایت نکردم + فیلم آمریکا ۲ شرکت مستقر در امارات را به اتهام همکاری با هواپیمایی ماهان تحریم کرد پامپئو: انتظار داریم که قطعنامه ۲۲۳۱ نیز مانند سایر قطعنامه‌های شورای امنیت اجرا شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان زنجان سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان

هیوا لهونیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری، اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده توسط وزارت نیرو در سطح کشور، مشترکین بخش خانگی و تجاری که در تابستان امسال مصارف برق خود را ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش صورتحساب‌ها و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون ۶۰۰ دستگاه خودرو و لوازم خانگی و غیره برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه ناترازی در حوزه تولید و مصرف برق وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط دشوار تأمین برق، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی و اجرا شود و این مهم نیازمند نگرش هدفمند در بخش‌های مختلف است.

لهونیان تصریح کرد: برای اینکه در پیک بار تابستان بتوانیم با مدیریت مصرف به خوبی از اوج بار عبور کنیم نیازمند مشارکت و همکاری مشترکین به‌ویژه در بخش صنعت هستیم و رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بر این است که با استفاده از نظر صاحبان صنایع و بررسی پیشنهادات آنها با هماهنگی مناسب گذر موفقیت آمیزی از دوران اوج مصرف داشته باشیم.

وی افزود: در دوره زمانی ۱ خرداد الی ۳۱ شهریور و از ساعت ۸ الی ۲۴، صاحبان صنایع باید یک روز در هفته میزان مصرف برق خود را تعدیل کنند و به جای آن در روز جمعه فعالیت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مشترکین بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: موضوع بعدی مشترکین بخش کشاورزی و انشعاب پمپاژهای آب و چاه‌های کشاورزی است که با همکاری ۵ ساعت روزانه (از ساعت ۱۲ الی ۱۷ مصرف برق نداشته باشند) بقیه ساعات مصرف برق این دسته مشترکین به صورت رایگان حساب می‌شود و علاوه بر آن مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

لهونیان در خصوص مشترکین اداری هم اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و دولتی حتماً باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند در غیر این صورت برق آنها قطع خواهد شد.

این مقام مسؤول در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص «مولدین خود تأمین» هم برنامه داریم و مشترکینی که مولد برق و یا ژنراتور دارند می‌توانند با مشارکت در این برنامه بخشی از برق خود را تأمین کرده و به کاهش بار شبکه هم کمک کنند و در این راستا مشوق‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6098128

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی