Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سامان احمدزاده شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در راستای پیگیری اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری و به منظور تأمین رفاه حال شهروندان، ۶۰ واحد صنفی از مشاغل مزاحم و آلاینده در سطح منطقه شناسایی و ساماندهی شد.

او  ادامه داد: این مشاغل مزاحم و آلاینده پس از شناسایی از طریق کارشناسان و گشت‌های ویژه منطقه و یا پیرو شکایات مردمی به کمیسیون بند ۲۰ فراخوان شده و این کمیسیون پس از بررسی و تشخیص، تمهیدات لازم در جهت رفع مزاحمت را اتخاذ و جهت اجرا، ابلاغ می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۶ تبریز به ساماندهی و رفع مزاحمت پلاسکو فروشان، پالت فروشان، تانکر فروشان، ابزار فروشان و ... واقع در جاده تبریز – مرند و جاده مایان و همچنین وانت بار‌های سیار سطح حوزه اشاره کرد و افزود: به منظور تقویت نظارت بر امور جاری شهر و رفع مزاحمت‌ها در سطح حوزه، واحد پیشگیری و رفع تخلفات ساختمانی معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه نیز به نیروی انسانی مجرب و ماشین آلات تجهیز شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل مزاحم شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز