Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده حزب الله در پارلمان لبنان تاکید کرد: ما به کمک مردم توانستیم از تمام فتنه‌ها و مسائلی که کشور را به عقب می‌راند، گذر کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه المیادین، حسن فضل الله نماینده مورد حمایت حزب الله در پارلمان لبنان در گفتگو با این شبکه در واکنش به حکم دادگاه بین المللی رسیدگی به ترور رفیق الحریری نخست وزیر اسبق لبنان گفت: مواضع حزب الله درباره دادگاه شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دنبال آن هستیم تا پشت پرده و ابعاد مخفی ترور رفیق حریری را مشخص کنیم.

وی افزود مواضع ما در قبال احکام صادره از سوی دادگاه بین المللی هیچ تغییری نکرده است. نسبت به آنچه از سوی این دادگاه صادر می شود نگرانی نداریم.جدای از تفاسیر و تحلیل های موجود درباره حکم دادگاه بین المللی، جنبش حزب الله کاری به این حکم ندارد.

فضل الله گفت بسیاری از طرف ها هستند که به بررسی و کنکاش ابعاد حکم دادگاه می پردازند، ولی ما روی این حکم به عنوان مرهمی بر درد لبنان حساب نمی کنیم و مشغول بررسی آن هم نمی شویم.

وی در پایان گفت: ما به کمک مردم توانستیم از تمامی فتنه ها و مسائلی که کشور را به عقب می راند،گذر کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان رفیق حریری لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی