Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:24:06 GMT

بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته دینی در خوزستان تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۷۷۶۰

بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته دینی در خوزستان تشکیل می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته و توانمند دینی برای استفاده از ظرفیت بانوان در تبلیغ امر دین در استان تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: این سازمان در زمینه برگزاری مراسم پرشور محرم و منطبق بر پروتکل‌های ستاد کرونا تمامی ظرفیت‌های خود را بسیج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت جمعیت بانوان فرهیخته افزود: جمعیت بانوان فرهیخته یک ظرفیت مهم در تبلیغ دین و اقامه عزای حسینی است. این جمعیت برای توسعه عزای حسینی در فضای مجازی اقدامات مناسبی انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: این بانوان مومنه با استفاده از شیوه های نو و بهره‌گیری از طرح‌های گرافیکی به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی اقدامات مبتکرانه برای بیان فلسفه قیام امام حسین(ع) با تکیه بر نقش زنان و کودکان انجام داده است.

فرمانده سپاه پاکدشت: محرم امسال آزمون ولایتمداری استبرگزاری روضه های خانگی ماه محرم در قم مورد تاکید است‌صدا وسیمای مرکز ایلام در ایام محرم امسال ‌حسینیه می‌شود‌

وی بیان داشت: سازمان تبلیغات دنبال ساماندهی و هم‌افزایی بین جمعیت فرهیخته بانوان استان است تا این جمعیت بتواند با قدرت و همت بالایی در عرصه دین اثرگذاری کنند.

نبی‌زاده اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم این ظرفیت بالقوه را به فعلیت برسانیم نیاز به شناسایی این خواهران مومنه است. تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان در این زمینه بسیار موثر است.

وی در پایان درباره آخرین آمار هیئات ثبت نام شده در سامانه بیرق گفت: تاکنون بیش از یک هزار هیئت مذهبی در سامانه بیرق خوزستان ثبت نام کرده است. این سامانه جهت ساماندهی و دقت در رعایت ضوابط بهداشتی ضدکرونا در هیئات در طول محرم است.

انتهای پیام/341/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... خوزستان به ۱۰ میلیون عدد ماسک در دهه اول محرم نیاز دارد مراسم عزاداری محرم در ورزشگاه‌های حیدریان و تختی قم برگزار می‌شود گزارش ویدیوئی| آماده شدن هیئات لرستان برای برگزاری محرم متفاوت؛ عزاداری پرشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خوزستان به ۱۰ میلیون عدد ماسک در دهه اول محرم نیاز دارد مراسم عزاداری محرم در ورزشگاه‌های حیدریان و تختی قم برگزار می‌شود گزارش ویدیوئی| آماده شدن هیئات لرستان برای برگزاری محرم متفاوت؛ عزاداری پرشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۳ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۴ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۵ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۶ بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند ۷ ۴۴۲ انبار و واحد صنعتی خطرزا در استان قزوین شناسایی شد ۸ رتبه قزوین در فضای کسب‌وکار ۹ پله نزول کرد مهمترین اخبار استانها بی توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم گزارش ویدئویی| چرا تبلغ "غدیر" هزاران مرتبه از شب‌های قدر ثواب بیشتر‌ی‌ دارد / اصفهانی‌ها به عشق مولا علی (ع) گام بردارد گزارش|ترکش‌های گرانی و کرونا به بازار پوشاک بیرجند رسید/فروشندگان در آستانه ورشکستگی آغاز برداشت خرما از نخلستان‌های پارسیان / پیش بینی برداشت ۲ هزار تن محصول + فیلم مهمترین اخبار تسنیم وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد روسیه با استناد به بیانیه ترامپ ادعای آمریکا درباره مشارکت در برجام را زیر سؤال برد هشدار سناتورهای آمریکایی به ترامپ درباره برنامه هسته‌ای و موشکی عربستان نماینده حزب الله : حقیقت ترور حریری باید مشخص شود/ به کمک مردم لبنان از فتنه و چالش‌های خطرناک عبور کردیم فتاح: عذرخواهی می‌کنم؛ جانب انصاف را رعایت نکردم + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانوان فرهیخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد