Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس الهام میرزایی در نشست مشترک با رضا غزاله رییس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس که همراه با رییس شورا برگزار شد، گفت: از زمانی که شما مسئولیت اداره زیباسازی را عهده دار شده اید شهر رنگ و بوی دیگری گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس الهام میرزایی در نشست مشترک با رضا غزاله رییس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس که همراه با رییس شورا برگزار شد، گفت: از زمانی که شما مسئولیت اداره زیباسازی را عهده دار شده اید شهر رنگ و بوی دیگری گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طراحی و نصب المان و سردیس در نقاط مختلف شهر، دیوارنگاره ها و المان های شهری توسعه و پیشرفت چشمگیری داشته است.

مهندس میرزایی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که انگیزه جوانان شهر را افزایش داده و راندمان کار را نیز بهبود بخشیده استفاده از ظرفیت خلاقانه جوانان با استفاده از فراخوان های عمومی بوده که شما به خوبی انجام دادید.

 لازم بذکر است: رییس و نایب رییس شورای شهر با اهدای لوح از زحمات رییس و کارکنان اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس تقدیر بعمل آوردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند