Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،روابط عمومی امامزاده قاضی الصابر(ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد امسال مراسم دهه اول محرم به دلیل تغییر موضع ناگهانی ستاد ملی کرونا در این امامزاده برگزار نمی شود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام، به اطلاع عموم عزاداران می‌رساند، به‌رغم هماهنگی و فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم طبق دستورالعمل‌های بهداشتی جهت برگزاری مراسم دهه اول محرم در امامزاده قاضی‌الصابر علیه‌السلام توسط هیأت آیین حسینی و باتوجه به تغییر موضع ناگهانی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده و در راستای تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فصل الخطاب بودن نظر ستادملی کرونا، مراسم دهه اول محرم در امامزاده قاضی‌الصابر علیه‌السلام برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا به اطلاع می‌رساند، مراسم دهه اول محرم هیأت میثاق با شهدا در فضای باز و در محل دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام واقع در میدان حر بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی حاج میثم مطیعی برگزار می‌ شود.

روابط عمومی مؤسسه فرهنگی آئین هنر حسینی - مدیریت امامزاده قاضی‌الصابر علیه‌السلام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 99 ویروس کرونا امامزاده قاضی الصابر مراسم دهه اول محرم علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سنج و دمام از جمله آلاتی است که در جنوب کشور برای اعلام عزا استفاده می‌شود.

در شهر بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام این آئین سنتی توسط جوانان مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

کد خبر 6096574

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است