Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:06:54 GMT

استان کرمان در قعر جدول فضای کسب و کار در کشور قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۷۵۳

استان کرمان در قعر جدول فضای کسب و کار در کشور قرار دارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه استان کرمان در پایین جدول شاخص فضای کسب و کار کشور قرار دارد گفت: لازمه توسعه پایدار بهبود فضای کسب و کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده صبح امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد با بیان اینکه از همکاری تمام مدیران استان به واسطه همکاری با اتاق بازرگانی استان کرمان تشکر می‌کنم اظهار داشت: این همکاری وظیفه ما را در اتاق بازرگانی را سنگین‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه مدل سرمایه گذاری و استقرار پنجره الکترونیک در استان کرمان سرمایه گذاری را تسهیل می‌کندانتقاد استاندار کرمان از عدم جذب تسهیلات تبصره 18/ از برنامه زمان‌بندی ایجاد اشتغال عقب هستیماستاندار کرمان: اراده‌ای بر الکترونیکی‌کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی استان وجود ندارد

وی با اشاره به اینکه کلیات جلسه امروز در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان کرمان است گفت: تمام دست‌اندرکاران استان از نمایندگان مجلس گرفته تا دولت اتفاق نظر دارند که لازمه توسعه پایدار بهبود فضای کسب و کار استان است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان ‌از سال 97 در شاخص‌های فضای کسب و کار در کشور افت رتبه داشته است افزود: زیبنده استان کرمان نیست که رتبه فضای کسب و کار آن در کشور 28 باشد و این مسئله در انگیزه سرمایه‌گذاران برای ورود به استان اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه مصادیق زیادی وجود دارد که فضای کسب و کار استان وضعیت خوبی ندارد و تلاش جمعی برای بهبود آن نیاز است گفت: از 200 فعال اقتصادی در بخش‌های مختلف نظرسنجی شده و از دید آنها نیز فضای کسب و کار در استان خوب نیست.

طبیب‌زاده با بیان اینکه شاهد هستیم وقتی از مشکلی در ادارات انتقاد می‌شود انجام آن کار سخت‌تر شده و شرایط بدتر می‌شود افزود: اگر همه دست به دست هم دهیم و تنها روحیه انتقادپذیری را در جمع کارکنان افزایش دهیم به راحتی فضای کسب و کار استان چند رتبه صعود می‌کند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به ۸۱ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد فرصت ۱۰ روزه استاندار برای اعلام دلایل عقب‌ماندگی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به ‌۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به ۸۱ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد فرصت ۱۰ روزه استاندار برای اعلام دلایل عقب‌ماندگی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به ‌۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌ واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۳ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۶ خوزستان به ۱۰ میلیون عدد ماسک در دهه اول محرم نیاز دارد ۷ امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: عاشقان امام حسین(ع) بهداشت را در عزاداری‌ها به خوبی ‌رعایت خواهند کرد + فیلم ۸ ۴۴۲ انبار و واحد صنعتی خطرزا در استان قزوین شناسایی شد مهمترین اخبار استانها بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم استاندار مرکزی در پاسخ به تسنیم: واگذاری آذراب منفی شد‌ / هپکو ‌مشکل ضمانت دارد / تولید گریدر در هپکو آغاز می‌شود مهمترین اخبار تسنیم وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد واکنش کرملین به امتناع آمریکا از شرکت در نشست سران درباره ایران اعتراض حزب مردم به احتمال جدا شدن شهر کراچی از ایالت سند لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان اقتصاد مقاومتی استان کرمان فضای کسب و کار فضای کسب و کار استان کرمان استان کرمان اتاق بازرگانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم

امیرواعظ آشتیانی به عنوان کارشناس مدیریت ورزش با حضور در شبکه خبر در خصوص حواشی پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حرف زد و فضای ورزشی در اروپا را مثال زد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا
  • ضرورت راه‌اندازی نظام سنجش تاثیر پژوهش/ اقتصاد تحت تاثیر پژوهش
  • آمادگی زیمباوه برای استفاده از توانمندی‌های فناوری ایران
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • فساد را جدی بگیریم/دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران/اقتصاد و روان و فرهنگ
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول