Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: ضرورت دارد کشورهای اسلامی نسبت به عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی هوشیارانه تر و حکیمانه تر موضوع گیری کنند چراکه امروز تنها خود امارات برای اسرائیل هدف نهایی نیست بلکه کشورهای اطراف مد نظر هدف پلید رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب، با اشاره به اقدام امارات جهت عادی‌سازی روابطش با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی سازی روابط و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط امارات یک اقدام کاملا ناشیانه است که اگر امارات متوجه این اقدام خود باشد نباید این کار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری اسلامی به هیچ عنوان قصد دخالت در امور امارات را ندارد ولی مواضع ایران از باب دلسوزی و برادرانه است و هشدار مسئولین جمهوری اسلامی مبنی بر این است که این اقدام امارات تهدید و نا امنی بیشتری توسط رژیم صهیونیستی بر علیه خودشان می باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در استراتژی و خیال واهی خود که از نیل تا فرات است به سر می برد و لذا امارات با این اقدام دشمن خود که رژیم صهیونیستی است را تقویت می کند و آن را به خود نزدیک تر می کند.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز نیازمند این است که رابطه میان کشورهای خلیج فارس را خراب کند،گفت: رژیم صهیونیستی دنبال این است که بین کشورهای منطقه اختلاف بیندازد تا بتواند زیر چتر این اختلاف به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کند.

آصفری با اشاره به اینکه اقدام امارات قطعا تبعات جبران ناپذیر برای خودشان خواهد داشت،افزود: جمهوری اسلامی ایران علاقمند به برقراری امنیت پایدار و با ثبات در منطقه است و امروز آنچیزی که باعث نا امنی در کشورهای منطقه می شود حضور رژیم صهیونیستی و رابطه آن با سایر کشورها است.

وی ماهیت رژیم منحوس صهیونیستی را آدم کشی ، غارت و پلیدی خواند و گفت: رژیم صهیونیستی سعی می کند در منطقه تنها نا امنی و گسترش سیطره خودش را داشته باشد و این موضوع برای همه کشورهای دنیا کاملا نمایان شده است ولی متأسفانه امارات به این موضوع توجه نکرده است.

آصفری افزود: رژیم صهیونیستی در مرحله اول با استفاده از جریان مرموز نفوذ سعی می کند سیاست های خود را در کشورها اعمال کند و در مرحله دوم با زور و جنایت اهداف خود را عملیاتی می کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تأکید کرد: اقدام ناشیانه امارات هم به ضرر خود این کشور و هم به ضرر کشورهای خلیج فارس و منطقه می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضرورت دارد کشورهای اسلامی نسبت به عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی هوشیارانه تر و حکیمانه تر موضوع گیری کنند چراکه امروز تنها خود امارات برای اسرائیل هدف نهایی نیست بلکه کشورهای اطراف مد نظر هدف پلید رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خنداب و کمیجان در مجلس نماینده مردم اراک رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود