Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در خراسان شمالی ۱۰ هزار عدد ماسک و مقادیری اقلام ضدعفونی‌کننده جهت مقابله با ویروس کرونا در بین شهروندان استان توزیع کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی ضمن اعلام این خبراظهار داشت: این میزان ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده به مناسبت یازدهمین سالروز تأسیس بانک توسعه تعاون در شعب استان خراسان شمالی توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ندری بیابانی همچنین گفت: توزیع رایگان این میزان اقلام بهداشتی به‌منظور حمایت از تولیدکننده‌های لوازم بهداشتی به‌ویژه واحدهای تولید ماسک، الکل و دیگر واحدهای ضدعفونی‌کننده انجام گرفت.

وی بر حمایت از تولیدکننده‌ها و همچنین تأمین لوازم بهداشتی موردنیاز مردم تأکید کرد و افزود: از تولیدکننده‌ها می‌خواهیم که به‌طورجدی وارد عرصه کار در شرایط کنونی شوند تا بخشی از مشکلات جامعه با کمک بانک‌ها برطرف شود.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون این بانک تسهیلات مؤثری جهت تداوم و افزایش تولید به کارخانه‌های تولید ماسک و ضدعفونی‌کننده استان پرداخت کرده است.

ندری بیابانی افزود: در سال گذشته سه هزار پرونده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان شمالی تشکیل‌شده که بر همین اساس، افزون بر ۱ هزار میلیارد ریال به این متقاضیان تسهیلات پرداخت‌شده است.

گفتنی است خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون اقلام بهداشتی استان خراسان شمالی شعب بانک توسعه تعاون ضدعفونی کننده خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت

استاندار خراسان شمالی گفت: ناترازی بانک‌های استان، نسبت مصارف به منابع بانک‌ها و ایجاد خط اعتباری ویژه برای خراسان شمالی در جلسه هفته آینده هیئت دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت _ در اختتامیه جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران به‌عنوان سازندگان واقعی کشور در عرصه تولید هستند و پیشرفت کشور در گرو وجود این نیروهای متعهد و ماهر است.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای خلاق و متخصص در جامعه کارگری کم نیست و حضور بیش از ۵۰۰ نفر در جشنواره امتنان امسال نشان از سطح توانمندی‌های آنان دارد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه چرخه حرکت استان در صنعت پیشرو است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری استان تأمین آب است که در ردیف بودجه مجلس قرار گرفته لذا انتقال آب به داخل استان منجر به تحول و توسعه صنایع و کشاورزی می‌شود.

حسین‌نژاد به عملکرد مطلوب شرکت‌های دانش بنیان استان در سطح کشور اشاره داشت و گفت: دو هزار میلیارد تومان پروژه برای شرکت‌های دانش بنیان شهرستان گرمه تعریف شده است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش در استان خاطرنشان کرد: زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های گوشت، فرش، گیاهان دارویی و فولاد و..‌. است که برنامه توسعه و تکمیل آن‌ها تهیه شده است.

وی افزود: این زنجیره‌های ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند تا در ابعاد مختلف توسعه رخ دهد.

حسین‌نژاد گفت: موضوع ناترازی بانک‌های استان، نسبت منابع به مصارف و نیاز استان به خط اعتباری ویژه در جلسه هیئت دولت هفته آینده مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر صادراتی از ضروریات است، افزود: در حال حاضر با ۳۸ کشور صادرات داریم اما تعهد ارزی مهم‌ترین مشکل صادرکنندگان است که هفته آینده در جلسه هیأت دولت این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با حوزه کارگران ساختمانی گفت: مشکلات این حوزه باید پیگیری شود اما اگر بخواهم از محل اعتبارات تملک دارایی شهرداری‌ها اعتباری را تخصیص دهیم، اعتبار ایجاد جایگاه ویژه برای کارگران فصلی و ساختمانی را اختصاص خواهیم داد بنابراین این موضوع در تمام شهرستان‌ها دنبال شود.

وی تاکید کرد: حل مشکلات بیمه کارگران از سوی سازمان تأمین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت قانون با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 749850

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود