Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریزی این شهرستان افزود: به رغم تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا و اثرات مخرب آنها بر اقتصاد کشور و کاهش درآمدهای دولت و عدم تامین اعتبار کافی برای اجرای پروژهای عمرانی، روند اجرایی طرح های عمرانی قطع نشده و اقدامات و خدمات صورت گرفته قابل تقدیر و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دولت تنها در پی ایجاد زیر ساخت ها در روستاها نبوده بلکه به دنبال اجرای طرح هایی است که اشتغال و افزایش درآمد سرانه روستاییان را به دنبال داشته باشد.  
وی تاکید کرد: مشارکت لازمه توسعه یک منطقه است بنابراین مردم باید در حل مشکلات جامعه و شهرستان مشارکت همه جانبه داشته باشند تا شاهد کاهش مشکلات و رشد و توسعه شهرستان به خصوص در حوزه روستایی باشیم.   
امینیان همچنین به عملیات گازرسانی به  ۱۸ روستای بخش مرکزی و نظرکهریزی به طول ۹۳ کیلومتر با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها ۴۳۰ خانوار از گاز برخوردار می شوند که امیدواریم با ادامه این روند تا پایان دولت ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان را به شبکه گاز وصل کنیم.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز قرار دارد.

برچسب‌ها هشترود گاز رسانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود گاز رسانی توسعه روستایی هشترود گاز رسانی توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه