Web Analytics Made Easy - Statcounter

هویت جسد زنی حداقل25ساله که سال گذشته درون چاهی در بجنورد کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی خراسان شمالی با استفاده از نمونه DNA مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند. 

جنازه سربریده و سوخته یک زن داخل چاه

به گزارش رکنا، سال گذشته پس از آن که مالک زمینی در بجنورد متوجه جسدی درون چاه زمین خود شد، بلافاصله موضوع را به مأموران قانون اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از بررسی های اولیه با حضور پلیس، اعضای تیم امدادی آتش نشانی بجنورد در محل حاضر شدند و جسد بی سر زن جوان را از درون چاه بیرون کشیدند. هنگامی که جسد از چاه بیرون کشیده شد مشخص شد، دو دست و دو پای او نیز از مچ قطع شده است. هر چند جسد پیش از انداخته شدن درون چاه سوزانده شده بود، اما قاتل یا قاتلان او پس از سوزاندن جسد، لباس بر تن او کرده بودند. مانتوی مشکی با خط های سفید و شلوار پارچه ای مشکی بر تن این زن با اندام بوکسوری پوشانده شده بود.

مشخصات لباس جنازه زنانه

همچنین روی تیشرت مشکی این زن با قد متوسط یک مارک انگلیسی به صورت درشت درج شده بود. با جست و جو های بیشتر نیروهای امدادی آتش نشانی در چاه، جمجمه این زن کشف شد که هر چند فک پایین او وجود نداشت، اما بر اساس نظر پزشکی قانونی استان سه دندان 7، 6 و 5 آن یک سال قبل از قتل کشیده شده بود. همچنین یک چادر مشکی نیز از چاه بیرون کشیده شد. خانواده هایی که دختر یا یکی از اقوام شان از یک سال گذشته با چنین مشخصاتی مفقود شده است می‌توانند با مراجعه به شعبه یکم دادسرای بجنورد یا پلیس آگاهی خراسان شمالی برای انجام آزمایش DNA اقدام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قانون قاتل پزشکی دندان قتل پلیس اخبار حوادث کشف جسد بجنورد سلاخی یک زن عکس اخبار تهران حوادث تهران فیلم قتل مرد ایران زن تجاوز خانواده درون چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان امروز شنبه برای تشییع جنازه فرزندش که بر اثر تصادف جان باخت، به آنکارا ترکیه رفت.

معاون رئیس جمهوری ترکیه از البرهان استقبال کرد.

پیش از این خبرگزاری «دوغان» گزارش داد که محمد عبدالفتاح البرهان، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند، در آنکارا پایتخت ترکیه در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و چند متر دورتر از موتورسیکلت خود به زمین پرتاب شد. پسر فرمانده ارتش سودان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

روز گذشته اعلام شد که پسر عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان چند هفته پس از مجروح شدن او در یک حادثه رانندگی در ترکیه درگذشت.

کد خبر 6096410

دیگر خبرها

  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود