Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از 73 پروژه صنعت توزیع برق استان در هفته دولت خبر داد.

سیدمحمد موسوی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: برای آماده‌سازی این پروژه‌ها افزون بر 276 میلیارد و 916 میلیون ریال هزینه شده است.

وی از بهره‌برداری 11 پروژه توزیع برق استان با اعتبار 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8میلیاردتومان در حوزه روستایی خبر داد و افزود: 6 پروژه روشنایی معابر با اعتباری حدودا 1.5 میلیارد تومانی، 22 پروژه بهینه‌سازی، 34 پروژه توسعه‌ای با اعتباری افزون بر 16.5 میلیارد تومان و...از جمله پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت امسال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به فعالیت‌های عمرانی این شرکت در یک سال اخیر اضافه کرد: از هفته دولت سال قبل تا هفته دولت امسال در مجموع بیش از 53 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت توزیع برق این استان انجام شده است.

وی از جذب افزون بر 6 هزار و 680 مشترک جدید در یک سال اخیر خبر داد و افزود: در این مدت 19 کیلومتر شبکه زمینی و 188 کیلومتر شبکه هوایی در صنعت توزیع برق استان عملیاتی شده است.

موسوی‌زاده از برق‌دار شدن 107 حلقه چاه کشاورزی دیگر در این استان خبر داد و با اشاره به تحول در توزیع برق استان در چند دهه اخیر و خصوصا در هفت دولت تدبیر و امید گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر تا کنون افزون بر 312 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در توزیع برق استان صورت گرفته است.

وی از گذر موفق و بدون اعمال خاموشی از پیک بار تابستان امسال به عنوان یک دستاورد مهم در توزیع برق نام برد و اظهار کرد:  نیاز واقعی برق استان در پیک بار امسال با 2.1درصد رشد به 620 مگاوات رسیده بود. البته مصرف واقعی برق استان در پیک بار 500مگاوات بوده و خوشبختانه میزان مصرف انرژی استان که هر ساله 5 تا 6درصد رشد داشت امسال برای دومین سال پیاپی با ثبت رشد 1.26درصدی موفقیت بزرگی به دست آورد.

این مدیر مسوول با اشاره به فعالیت های آموزشی در قالب پویش های انجام شده تصریح کرد: گذر از پیک مصرف تابستان امسال  در این استان پهناور را به پشتوانه مدیریت مصرف که از آن به مثابه نیروگاه مجازیصنعت برق یاد می شود محقق کردیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان میانگین رشد مصرف در دنیا را سه درصد اعلام کرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال میزان رشد مصرف در استان با همکاری بسیار مناسب مردم و مشترکین بخش صنعت و کشاورزی به عدد بسیار مناسب 1.26 رسید.


وی گذر موفق و بدون اعمال خاموشی از پیک بار را مرهون همراهی صنایع بزرگ، واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی ارزیابی و تصریح کرد: کاهش ساعات کاری ادرات و بیش از همه همکاری مردم در صرفه‌جویی از دیگر عوامل موثر در این گذر بدون اعمال خاموشی بوده است.

وی از بسته‌های تشویقی توزیع برق به عنوان موثر دیگر در کاهش مصرف در دوره پیک امسال نام برد و گفت: سال گذشته افزون بر 1.5 میلیارد تومان هدیه به مشترکین کم مصرف در استان دادیم و امسال نیز این رقم به مراتب بیشتر خواهد بود.

موسوی‌زاده بر لزوم تلاش در جهت تغییر رفتار مصرف در بین مردم تاکید و اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بهره‌وری در کشور ما چندان مناسب نیست و در این حوزه نیازمند فعالیت آموزشی و فرهنگی بیشتری هستیم.

وی با اشاره به مصرف بالای انرژی در کشور خاطرنشان کرد: شوربختانه شدت مصرف انرژی در کشور ما 4.4برابر دنیا است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از برق دار شدن آخرین روستای این استان در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: البته روستای قالیباف در گرمسار آخرین روستای بدون برق استان بوده که تقریبا هشت سال پیش از این برق دار شده اما در برخی مناطق روستاهایی گاه با جمعیت زیر پنج خانوار و یا روستاهای فصلی وجود دارد که برق رسانی به آنها انجام نشده است. اگرچه استان سمنان روستای بدون برق دیگر ندارد و حتی در برخی مناطق و در مسیر عبور شبکه گاه با تلاش همکاران برای روستاهای تک خانوار هم این خدمات ارائه شده است.
موسوی زاده عنوان کرد: هیچ روستای دارای سکنه ای که در لیست روستاهای وزارت کشور باشددر این استان وجود ندارد که از نعمت برق بی نصیب مانده باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته دولت وزارت نيرو سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان میلیارد تومان برق استان استان سمنان موسوی زاده هفته دولت پیک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال