Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور با بیان اینکه در طول ۶ سال گذشته توانستیم از جایگاه بیست و سوم دنیا در صنعت دفاعی به جایگاه چهاردهم دست پیدا کنیم گفت: این نشانگر این است که در طول این سال‌ها چه استعداد، تلاش و فداکاری در کنار هم قرار گرفته تا توانستیم در این رده قرار بگیریم. تاریخ انتشار: 12:08 - 30 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۶۵۹

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری از دستاوردهای ملی وزارت دفاع گفت: در طول ۶ سال گذشته توانستیم از جایگاه بیست و سوم دنیا در صنعت دفاعی به جایگاه چهاردهم دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور افزود: این نشانگر این است که در طول این سال‌ها چه استعداد، تلاش و فداکاری در کنار هم قرار گرفته تا توانستیم در این رده قرار بگیریم.

وی ادامه داد: افتتاح‌های امروز نشان داد در زمینه سلاح‌های راهبردی و بازدارنده و پدافندی در حال تلاش هستیم و قدم به قدم با صنعت دنیا پیشرفت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: موشک بالستیک شهید حاج قاسم و موشک کروز ابومهدی رونمایی شد

روحانی با بیان اینکه ما هرگز آغازگر جنگ نبودیم بلکه همواره دفاع کردیم، گفت: استراتژی کشور ما تهاجمی نیست و نمی‌خواهیم جایی را اشغال کنیم یا به ملتی صدمه بزنیم. همسایگان ما مطمئن باشند قدرت دفاعی ما به نفع آنهاست و از این قدرت به نفع دوستانمان استفاده خواهیم کرد. 

 

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور صنعت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است