Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره طرح ولایت طلاب استان مرکزی، افزود: گسترش سبک زندگی بر اساس فرهنگ اهل‌بیت(ع) از سوی حوزه‌های علمیه گام بلندی در راستای سعادت جامعه، تحکیم بنیان خانواده و خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.
وی ادامه داد: امنیت روانی، فرهنگی و اخلاقی جامعه به خصوص بین نسل جوان در سایه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) حاصل می‌شود و تنها نهادی که می‌تواند این فرهنگ عظیم را در جامعه گسترش دهد، حوزه‌های علمیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: داشتن ایمان، تقوا، اخلاق و اخلاص در تبلیغ به جهت نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت(ع) از ضروریات تبلیغ است که در این راستا تلاش مجاهدانه و دانش انجام کار، لازم است.
وی با بیان اینکه اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی و سیره و منش اهل بیت(ع) راهکاری موثر برای پیاده‌سازی‌ سبک زندگی اسلامی در جامعه است، بیان کرد: منابع قرآنی و اهل بیت(ع)، بهترین گنج برای رسیدن به سعادت و کمال انسان محسوب می شوند، لذا در کنار قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بهترین راهگشا و منبع نورانی برای اجرای سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند که باید با مطالعه و انس با این کتب گرانب‌ها نورانیت و سعادت را برای زندگی خود رقم بزنیم.

در این آیین از نفرات برتر طرح ولایت استان مرکزی تقدیر شد.

برچسب‌ها حوزه علميه اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه اراک استان مرکزی حوزه علميه اراک استان مرکزی استان مرکزی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان

 

 رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این پویش همزمان با  سراسر کشور از فردا ۱۷ اردیبهشت تا ۱۹ ارددیبهشت به مدت سه روز با شعار " دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم" برگزار می‌شود.

دکتر میر شفیعی آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و افزود: در این پویش دانشجویان دندانپزشک در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و خدمات آموزش سلامت دهان و دندان و خدمات فلوراید تراپی را برای دانش آموزان ابتدایی ارائه می‌دهند.

او گفت: پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان هداشت دهان و دندان و اهمیت آن با سلامت بدن را به مردم اموزش خواهند داد.

میرشفیعی با توجه به اینکه سلامت دهان و دهان با سبلامت بدن از جمله بیماری فشار خون، دیابت و بارداری در ارتباط است، افزود: افرادی که بهداشت دهان ضعیفی دارند دارای بیماری فشار خوهند بود و افرادی که دیابت دارند اگر بیماری آنها کنترل شود، بر روی بیماری‌های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توثصیه کرد: نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت دهند تا بیماری‌هایی که مرتبط با سلامت دهان و دندان است، کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست