Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرنگار مهر، مهدی معصومی گرجی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران هنر انقلاب به مناسبت سالگرد شهید هادی باغبانی باگرامیداشت یاد و خاطره شهید باغبانی اظهار داشت: شهید باغبانی از هنرمندان عرصه رسانه و جزو اولین شهدای مدافع حرم بودند که با دوربین خود به کشف حقیقت پرداختند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و اظهار اینکه مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم، تصریح کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه کشف حقیقت هستند زیرا جایگاه معیشتی خبرنگاری چندان تعریف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی گرجی با اظهار اینکه عرصه خبرنگاری در استان چند حرفه‌ای نیست، گفت: سیستم رسانه‌ای و خبرنگاری در استان حرفه‌ای تعریف نشده است.

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه حوزه هنری اهداف مشخصی دارد زیرا با دیگر دستگاه‌های فرهنگی متفاوت‌تر عمل می‌کند، افزود: هدف حوزه این است که هنرمند متعهد جذب، کشف و پرورش دهد و آثاری فاخر در راستای اهداف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عدالت و پیشرفت، اخلاق و خانواده و سبک زندگی اسلامی تولید کند.

معصومی گرجی، ادبیات پایداری را ویترین حوزه هنری یاد کرد و گفت: انتشارات سوره مهر به دلیل تولیدات ادبیات پایداری سال‌ها برگزیده می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران ادامه داد: هرکسی علاقمند باشد در زمینه هنر الهی تلاش و فعالیت کند، مورد حمایت حوزه هنری قرار خواهد گرفت.

برادر شهید هادی باغبانی نیز در این نشست، اخلاص را ویژگی برجسته هادی باغبانی بیان کرد و گفت: وی در کارش اخلاص داشت و تلاش می‌کرد برای رضای خدا کار کند.

وی با بیان اینکه شهید باغبانی وفادار به حوزه هنری بوده است، گفت: جایگاه شهید باغبانی به دلیل اخلاصی بوده که در کار داشته است.

کد خبر 5003701

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری مازندران مهدی معصومی هفته هنر انقلاب اسلامی ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا مراسم عزاداری شهرکرد روز خبرنگار گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت شهید باغبانی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند