Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا امیاری روز پنجشنبه در نشست تخصصی نواب روسای بانوان هیات های ورزشی استان افزود: نواب روسای هیات های ورزشی هرمزگان باید برای تاثیرگذاری ورزش بانوان با هماهنگی روسای هیات های ورزشی دراموراجرایی مشاورینی را برای خود برگزیده و صمن حفظ ارتباط خود با نادب روسای فدراسیون ها، برنامه‌ای که چشم انداز ورزش بانوان را دارند، ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متولی ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز همواره در جهت حمایت از ورزش بانوان پیگیر زیرساخت‌های ورزشی در استان و بوده و درحدتوان به کمک هیات ها خواهدآمد.
امیاری نقش مهم و تاثیرگذار نواب روسای هیات های ورزشی استان در شکل گیری نگاه ویژه به پیشرفت ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: استعدادیابی، نظارت و پیگیری دقیق آن هم با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌تواند رمز موفقیت ما در حوزه ورزش بانوان چه در بعد قهرمانی و حرفه‌ای و یا در بعد همگانی باشد. 
وی یادآورشد: برنامه ریزی و چشم انداز بسیار خوبی برای ۶ ماهه دوم سال در حوزه ورزش و جوانان هرمزگان انجام شده که باید وقت و انرژی بیشتری را در این مسیر بگذاریم و همه هیات های ورزشی نیز بایستی برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش استان داشته باشند.
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با تاکید براهمیت ورزش افزود: همه مسوولان دست به دست هم داده‌اند  تا برای توسعه ورزش در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه‌های خوبی انجام دهیم و امیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزش استان بیانجامد.
امیاری بیان داشت: استعدادهای خوبی دربین بانوان ورزشکار در بخش ورزش‌های انفرادی و تیمی وجود دارد و سعی کرده ایم در حدتوان هیات های ورزشی را مورد حمایت قرار دهیم.
وی افزود: برای ارتقای حوزه ورزش باید برنامه ریزی مدون داشته باشیم و از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای اجرایی استفاده کنیم و سهم استان هرمزگان را از اعتبارات ملی مطالبه نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ابرازداشت: بانوان ورزشکار استان بارها در میادین و عرصه‌های مختلف ورزشی شایستگی بالای خود را نشان داده‌اند که این موضوع نشان دهنده ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه می‌باشد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان هرمزگان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هرمزگان بانوان وزارت ورزش و جوانان هرمزگان بانوان ورزش و جوانان هرمزگان هیات های ورزشی برنامه ریزی ورزش بانوان نواب روسای حوزه ورزش هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟