Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:00:50 GMT

حل مسائل مالی دانشگاه آزاد با ایجاد نظام علمی بودجه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۰۹۰۶

حل مسائل مالی دانشگاه آزاد با ایجاد نظام علمی بودجه

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با ایجاد نظام علمی بودجه توانستیم مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی را حل کنیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، جواد علمایی صبح امروز در پانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: باوجود مشکلات اقتصادی سطح جامعه توانستیم با ایجاد نظام علمی بودجه، مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی را حل کنیم؛ به نحوی که امروز می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: درآمد‌های غیر‌شهریه‌ای و شهریه بررسی و سپس در جلسات هیئت امنای استان مطرح می‌شود.   نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی از سامانه آموزشیار خبر داد و گفت: با راه‌اندازی سامانه آموزشیار می‌توانیم وضعیت آموزشی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور را تحلیل و با ایجاد این سامانه استادان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استانی بررسی می‌شود و اگر واحدی دچار مشکل کمبود هیئت علمی باشد با کمک سامانه آموزشیار می‌توانیم برای استادان در سطح استان‌ها تصمیم‌گیری کنیم.   علمایی مطرح کرد: در سامانه آموزشیار تعداد هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی قابل پیگیری است.   وی فعالیت سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات جامعه علمی برشمرد و اظهار کرد: با فعالیت سامانه پژوهشیار توانستیم در سطح کشور پایان‌نامه‌ها را ساماندهی کنیم و در هر موضوعی آنها را احصا کنیم.   انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قم دانشگاه آزاد اسلامی سامانه آموزشیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد صدرا(صنعت، دانشگاه راه اشتغال) در راستای پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی در دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام رضا محمدی، مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در مراسم افتتاحیه این رویداد با بیان اینکه سؤال همیشگی خانواده‌ها تردید در انتخاب مسیر ادامه تحصیل یا مسیر کار و اشتغال برای آینده فرزندانشان است، اظهار کرد: خانواده‌ها اکثراً نگرانی درباره بازار کار پس از اتمام تحصیل و از سوی دیگر نگرانی و تردید نداشتن تحصیلات عالی دارند.

وی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده ارتباط بین دانشگاه و صنعت راه حل این تردیدهاست، افزود: با تقویت این رویکرد، هم تحصیل انجام می‌شود و هم بازار کار دقیقی پیش روی دانشجویان است.

مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ارتباط دانش و مهارت و دانشگاه با فناوری را ضرورت امروز دانست و گفت: رویداد صدرا در دانشگاه راهکاری برای ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه است به طوری که صنعت، دانشگاه و راه اشتغال را تبیین می‌کند.

محمدی تأکید کرد: چنانچه رویداد صدرا در جایگاه اصلی خودش واقع شود خروجی با رویکرد تحول در بازار کار به دنبال دارد و نقطه عطفی در حل مسائل جامعه خواهد بود. دانشگاه محل تجمع افراد فرهیخته بوده و به اغراق در همه دنیا بسیاری از افتخارات به‌واسطه دانشجویان رقم خورده است.

حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز پیوند صنعت و دانشگاه را ضرورت دانست و خواستار حرکت مجدانه در این حوزه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی