Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی کشورمان پس از پیوستن به تیم جدیدش در لیگ دانمارک گغت: می‌خواهم ارزشم را در پیراهن وِیل بولدکلوب نشان دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  باشگاه وِیل بولدکلوب دانمارک امروز به طور رسمی خبر از به خدمت گرفتن سعید عزت‌اللهی با قراردادی سه ساله داد. هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان دومین خرید تابستانی این باشگاه پس از الکساندر میلوسِویچ، هافبک سوئدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وِیل بولدکلوب فصل اخیر به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول دانمارک رسید و به سوپرلیگ دانمارک صعود کرد.





عزت‌اللهی در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه دانمارکی گفت: وِیل بولدکلوب علاقه زیادی نسبت به جذب من از خود نشان داد و می‌خواهم برای باشگاهی بازی کنم که به کیفیت بازی من باور دارد و من را بخش مهمی از این تیم می‌داند. بنابراین می‌خواهم توانایی‌هایم را به هم‌تیمی‌هایم و هواداران نشان دهم. در عین حال، می‌دانم که این باشگاه از یک فضای توسعه قوی برخوردار است و مربی‌ دارد که به دنبال ارائه فوتبال فنی است. از این‌رو به دنبال نشان دادن ارزش خودم در پیراهن قرمز وِیل بولدکلوب و به دست آوردن احترام با ارائه بازی‌های خوب هستم.

 

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند