Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:28:14 GMT

نمازجمعه رشت به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی فردا برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۸۰۸

نمازجمعه رشت به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی فردا برگزار نمی‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- موج دوم شیوع کرونا به گیلان هم رسید و طبق اعلام نماینده ولی‌فقیه در گیلان نمازجمعه رشت به دلیل وضعیت قرمز کرونا برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، با توجه به ترددهای بسیار زیادی که در مجامع عمومی هم‌اینک قابل مشاهده است و همزمان با افزایش مسافرت‌های درون و برون شهری بالاخره موج دوم شیوع کرونا به گیلان هم رسید تا جایی‌که طبق اعلام نماینده ولی‌فقیه در گیلان نماز جمعه رشت به دلیل وضعیت قرمز کرونا تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلان در همان دور نخست شیوع ویروس کرونا در ردیف استان‌های بسیار پرخطر کشور قرار گرفت و با توجه به کمبود امکانات بهداشتی و بیمارستانی متحمل آسیب‌ها و خسارت‌های بسیار زیادی شد به طوری‌که در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی این استان تا همین چند ماه قبل دیگر جایی برای پذیرش سایر بیماران نبود.

از سوی دیگر با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده مستمر از ماسک به ویژه در ادارات و اماکن عمومی، گیلان در کشور جزء استان‌هایی شد که پس از ماه‌ها مبارزه و تلاش با ویروس منحوس کرونا شرایط سفید را در بسیاری از شهرستان‌های خود تجربه کرد که این امر مرهون همکاری آحاد مردم با ستاد مقابله با کرونا بود.

نماز جمعه این هفته در 22 شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شودنماز جمعه کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شودنماز جمعه 31 مرداد در 6 شهر استان گلستان اقامه می‌شود

عادی‌پنداری شرایط همزمان با گرم‌تر شدن دمای هوا و فرا رسیدن تعطیلات موجب شد شاهد ترددهای پرخطر در سطح شهرها و ورودی و خروجی‌های گیلان به ویژه در ماه اخیر باشیم امری که بالاخره و طبق هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان اتفاق افتاد و لاجرم شاهد قرمز شدن مجدد شرایط این استان از حیث ابتلا به کرونا هستیم.

لازم به ذکر است آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار جمعی از هادیان سیاسی بسیج و سپاه قدس گیلان افزود: به تبعیت از مقام معظم رهبری و در پیروی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز جمعه رشت تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... نماز جمعه ۲۴ مرداد در ۸ شهر استان گلستان اقامه می‌شود نماز جمعه کاشان امروز برگزار نمی‌شود نماز جمعه ۱۷ مردادماه در ۷ نقطه استان گلستان اقامه می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز جمعه ۲۴ مرداد در ۸ شهر استان گلستان اقامه می‌شود نماز جمعه کاشان امروز برگزار نمی‌شود نماز جمعه ۱۷ مردادماه در ۷ نقطه استان گلستان اقامه می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۳ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت ۶ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۷ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل قرار دارند ۸ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ماجرای تبادل اسرا در سال ۶۹ / چرا صدام بدون هیچ پیش شرطی حاضر به تبادل اسرا شد؟ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر نماینده گیلان در مجلس خبرگان: برپایی مجالس عزا بدون رعایت پروتکل‌ها با منطق اهل بیت(ع) سازگار نیست معاون وزیر اقتصاد: ۲ میلیون نفر در کشور سهام عدالتشان‌ را فروختند مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه روحانی: توانمان را باید بر موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم عراق| ائتلاف فتح: سفر الکاظمی به واشنگتن باید متمرکز بر خروج آمریکا و پایان مداخلات آن در عراق باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان اقامه می شود شود نماز جمعه برگزار نمی شود جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط

به گزارش قدس آنلاین، یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳،  با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

 تاکنون ۱۰ حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص، ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه، نیم سکه ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه و تمام سکه ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه بوده است.

یازدهمین حراج سکه نیز از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir  برگزار می شود و دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج  نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است، فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله ایران توجه داشته باشند.

 متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو