Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

وزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد دولت ترامپ فروش جنگنده‌های «اف-۳۵ شبح» و نیز پهپاد‌های مسلح پیشرفته را به امارات در زمانی که این کشور در حال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، تسریع کرده است.

اخبار بین الملل- مقامات آمریکایی در هفته‌های اخیر اطلاعات طبقه بندی شده‌ای را در خصوص فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به ارتش امارات ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعات درباره فروش اف-۳۵ به امارات، با وجود برخی نگرانی‌ها از سوی شورای امنیت ملی آمریکا در خصوص افشای جزئیات این قرارداد پیش از تکمیل آن است.

به نوشته نیویورک تایمز، مقامات آمریکایی این مسأله را تکذیب می‌کنند که فروش سلاح‌های پیشرفته به امارات، پاداشی مستقیم به این کشور به خاطر نقشش در برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل است.

این در حالی است که نتانیاهو روز سه شنبه اعلام کرد با وجود توافق عادی سازی روابط با امارات، مخالف فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به این کشور خواهد بود.

دفتر نتانیاهو، در بیانیه‌ای اعلام کرده بود نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخالف فروش اف-۳۵ و دیگر سلاح‌های پیشرفته به هر کشوری در خاورمیانه است؛ از جمله کشور‌های عربی که توافق صلح با اسرائیل را به امضا رسانده اند.

طبق گزارش این نشریه آمریکایی، حفظ برتری نظامی اسرائیل سیاست رژیم صهیونیستی برای دهه‌ها بوده و اسرائیل از روابط نزدیک خود با واشنگتن برای تضمین این مسأله که سلاح‌های پیشرفته به کشور‌های همسایه اش فروخته نخواهد شد، استفاده کرده است. با این وجود، امارات تمایل دارد تا دارای اف-۳۵‌های شبح آمریکایی و پهپاد‌هایی شود که رژیم صهیونیستی نیز آن‌ها را دارد.

گفتنی است روز چهارشنبه نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد آمریکا در حال بررسی فروش هواپیما‌های پیشرفته اف-۳۵ به امارات است. او در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت امارات علاقه مندی خود را برای خرید تعدادی از جنگنده‌های شبح اعلام کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ امارات آمریکا نتانیاهو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی امارات نتانیاهو ترامپ جنگنده اف 35 رژیم صهیونیستی فروش جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت_ از شناسایی و دستگیری عامل فروش دستگاه‌های پیشرفته تقلب در دهدشت خبر داد.

وی با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع سریعاً پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف، گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در سایت دیوار نموده‌ام و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌نمودم.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 748338

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • آمریکای شعله‌ور!
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد