Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:47:07 GMT

امکان ارائه کارت اعتباری به بازنشستگان تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۹۸۴

امکان ارائه کارت اعتباری به بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری، در مراسم شصتمین سالگرد تاسیس بانک رفاه کارگران، اظهار داشت: بانک رفاه علاوه بر انجام فعالیت‌های معمول و متداول بانکی ماموریت خدمت به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان را برعهده دارد و خدمت به این جامعه هدف مشخص توفیق بزرگی برای مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور که بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و اعضای خانواده آنها هستند، نسبت به بانک رفاه کارگران تعلق خاطر دارند، گفت: ارائه کارت اعتباری براساس معیارهای مشخص و با معیارهای اعتبار سنجی در بانک رفاه به راحتی قابل انجام است و میتواند در این بانک شروع شود.

سالاری ارائه خدمات متنوع و غیرحضوری در کنار رعایت دقیق اصول بانک داری را اولویت اصلی بانک رفاه دانست و افزود: بخش قابل توجهی از وجوه حاصل از سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی برای افزایش سرمایه بانک رفاه هزینه شد و در جاهایی که نرخ بازگشت سرمایه مناسبی وجود دارد امکان سرمایه گذاری توسط بانک رفاه وجود دارد که بانک با استفاده از سازوکارهایی که دارد، می‌تواند در این حوزه به فعالیت بپردازد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پرداخت تسهیلات مناسب به بازنشستگان را اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی بانک رفاه برشمرد و گفت: بهمن سال گذشته توافق کردیم که تسهیلات به بازنشستگان را حدود ۱۰ برابر کنیم و در مرحله اول دو برابر سال قبل تسهیلات پرداخت شد و با رعایت ضوابط بانکداری این خدمات ارائه شد.

سالاری افزود: تامین اجتماعی پشتیبان بانک رفاه است و بر لزوم حفظ اصول و ضوابط بانکداری در این مجموعه تاکید دارد.

وی گفت: بانک هم این دیدگاه را نداشته و ندارد که بر منابع سازمان تامین اجتماعی تکیه کند و اصول فعالیت بانکداری و بنگاه داری در این بانک قطعا مورد توجه قرار دارد

کد خبر 5003833

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی مصطفی سالاری بازنشستگان ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محرم 99 شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید محسن حاجی میرزایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رییس شورای شهر تهران وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا قوه قضاییه حکم انتصاب تامین اجتماعی بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری‌جهرمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آیین‌نامه‌ای در هیات وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیات وزیران امروز با این آیین که به پیشنهاد وزارت کار به هیات وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلاً میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 749683

دیگر خبرها

  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم