Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:08:54 GMT

پلمب سفره‌خانه‌ای که ۳۰۰ تبعه خارجی در آن جمع شده بودند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۲۲۴۵

پلمب سفره‌خانه‌ای که ۳۰۰ تبعه خارجی در آن جمع شده بودند

‍‍‍‍‍‍

سفره‌خانه سنتی متخلف که بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی پذیرای ۳۰۰ تبعه خارجی شده بود، پلمب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در راستای نظارت بر اصناف مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی، روز گذشته مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از فعالیت غیرمجاز یک سفره‌خانه سنتی در حوالی شهرری که بدون رعایت دستورالعملهای بهداشتی و ضوابط صنفی حدود 300 تبعه خارجی را پذیرا شده بود، مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، با تأیید صحت و سقم خبر، نتیجه تحقیقات پلیسی به مقام قضائی منعکس و دستور پلمب محل و دستگیری متصدی این سفره خانه صادر شد.

این گزارش حاکی است، تیم اعزامی به محل با متفرق کردن افراد حاضر در این سفره‌خانه، محل موصوف را پلمب و متصدی آن را دستگیر کردند.

گفتنی است، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پلمب 7 واحد عرضه‌کننده قلیان در بازار تهرانپلمب 2 قهوه‌خانه در تهران به دلیل عرضه قلیان + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس 110 عملیات پلیس پلیس پلیس امنیت بیشتر بخوانید... ۲۹۱۳ چاه غیرمجاز و فاقد پروانه در استان قزوین پلمب و مسدود شد‌ پلمب ۷ واحد عرضه‌کننده قلیان در بازار تهران پلمب ۲ قهوه‌خانه در تهران به دلیل عرضه قلیان + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۹۱۳ چاه غیرمجاز و فاقد پروانه در استان قزوین پلمب و مسدود شد‌ پلمب ۷ واحد عرضه‌کننده قلیان در بازار تهران پلمب ۲ قهوه‌خانه در تهران به دلیل عرضه قلیان + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس 110 عملیات پلیس پلیس پلیس امنیت پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ امکان آموزش حضوری در ۳۵ درصد مدارس/چگونگی حضور یک روز در میان دانش‌آموزان ۲ سقوط دلخراش و مرگبار مرد میانسال روی نرده‌های تیز + تصاویر ۳ گلایه خانواده‌ها از شهریه‌ میلیونی پیش دبستانی‌ و مدارس غیردولتی در سال تحصیلی کرونایی ۴ اشتری: ابهت اراذل و اوباش را می‌شکنیم ۵ فتاح: عذرخواهی می‌کنم؛ جانب انصاف را رعایت نکردم + فیلم ۶ سماجت زوج سارق برای فرار هالیوودی از دست پلیس/ مخفی شدن سارق زیر یک خودرو + تصاویر ۷ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۹۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات ۸ ارائه گزارش سازمان بازرسی به نهادهای مربوطه برای بازگشت ۳۰میلیارد یورو مهمترین اخبار اجتماعی گلایه خانواده‌ها از شهریه‌ میلیونی پیش دبستانی‌ و مدارس غیردولتی در سال تحصیلی کرونایی ارائه گزارش سازمان بازرسی به نهادهای مربوطه برای بازگشت ۳۰میلیارد یورو آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بزرگترین پاداش برای جامعه پزشکی، رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی است مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه روحانی: توانمان را باید بر موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم عراق| ائتلاف فتح: سفر الکاظمی به واشنگتن باید متمرکز بر خروج آمریکا و پایان مداخلات آن در عراق باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس 110 عملیات پلیس پلیس پلیس امنیت بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس 110 عملیات پلیس پلیس پلیس امنیت سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند