Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:19:39 GMT

تمام فرصت‌های سرمایه گذاری دو کشور به خوبی بیان شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۲۹۱۹

تمام فرصت‌های سرمایه گذاری دو کشور به خوبی بیان شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی یگانه فرد ظهر پنجشنبه در دیداربا سفیر بنگلادش در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری‌های جدید است و در این میان از تمام فرصت‌ها برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بخش کشاورزی استان زنجان ظرفیت‌های فوق العاده ای دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه در بخش زیتون و انار استان زنجان در سطح کشور جایگاه خوبی دارد، گفت: باید سرمایه گذاری در این بخش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

یگانه فرد با بیان اینکه تمام اطلاعات و ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان زنجان در بخش‌های مختلف در اختیارسفارت بنگلادش قرار خواهد گرفتف ابراز داشت: این استان در بخش کشاورزی و فناوری و آی تی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید از این مهم برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده شود.

وی افزود: باید تمام فرصت‌های سرمایه گذاری بین دو کشور به خوبی بیان و مطرح شد، تا تجار بتوانند سرمایه گذاری‌های لازم را بکنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، تاکید کرد: نقشه راه صادراتی در استان به همت اتاق بازرگانی زنجان تدوین شده و در راستای عملیاتی شدن این نقشه راه گام‌های خوبی برداشته شده است.

کد خبر 5003895

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی تجارت ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد مراسم عزاداری روز خبرنگار گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت اتاق بازرگانی زنجان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران