Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@02:00:36 GMT

نماز جمعه روز اول ماه محرم برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۲۷۲

نماز جمعه روز اول ماه محرم برگزار خواهد شد

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: نماز جمعه بندرعباس در تاریخ ۳۱ مرداد ماه همزمان با روز اول ماه محرم به امامت نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه بندرعباس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید کذایی» ظهر امروز (30 مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس اظهار کرد: نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه ها تا پایان نماز عصر چهل دقیقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس عنوان کرد: از مومنین نمازگزار درخواست دارم که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعید کذایی اذعان کرد: صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل وبعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهدشد.

 

وی تشریح کرد: هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، آتشنشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعید کذایی بیان داشت: به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نخواهیم کرد.

 

مسوول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس ادامه داد: در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه دورهمی علمی و اعتقادی که هرهفته قبل از نماز جمعه در مسجد جامع توسط کمیته جوانان این ستاد برگزار می شد به هفته های آینده ودر صورت بهبود پیدا کردن وضعیت استان موکول شد.

 

کذایی با بیان اینکه از مومنان نمازگزار درخواست داریم که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، تشریح کرد: مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند.

 

وی گفت: قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری شود و در صورت مشاهده علائم هرنوع بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا نماز جمعه بندرعباس ستاد برگزار مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس