Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:20:39 GMT

عکس ؛ عادت جدید لواندوفسکی در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۴۶۹

عکس ؛ عادت جدید لواندوفسکی در لیگ قهرمانان

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن باز هم در ترکیب این تیم درخشان و تاثیرگذار ظاهر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه در صحنه گل دوم سرژ گنابری ستاره بایرن شاهد از دست رفتن موقعیت عجیبی از سوی رابرت لواندوفسکی بودیم، اما او در نهایت در دقایق پایانی و با یک ضربه سر دقیقه روی ارسال جاشوا کیمیچ زهر خود را ریخت و موفق شد گل سوم بایرن را وارد دروازه لیون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت لواندوفسکی البته در دو دیدار اخیر کمی نسبت به گذشته دچار افت شده است. او در بازی مقابل بارسلونا نیز در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد و امشب نیز این اتفاق دوباره تکرار شد تا گل های اخیر او زمانی وارد دروازه رقبا شود که دیگر پیروزی بایرن مونیخ تقریبا مسجل شده است.

رابرت لواندوفسکی هم اکنون در ۹ بازی متوالی در لیگ قهرمانان گلزنی کرده و فقط رودفان نیستلرودی در سال ۲۰۰۳ با لباس منچستریونایتد با گلزنی در ۹ دیدار پیاپی مانند لواندوفسکی بوده و البته کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ در ترکیب رئال مادرید با ۱۱ بازی متوالی در تاریخ این رقابتها در رده اول قرار دارد.

همچنین رابرت لواندوفسکی حالا بعد از رونالدو تنها بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان است که در یک فصل بیشتر از ۱۵ گل به ثمر رسانده، ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از این سه بار به این موفقیت دست یافته بود. اخبار حاکی از آن است که جایزه فیفا بر خلاف فرانس فوتبال امسال اعطا می شود و در صورت قهرمانی بایرن، رابرت لواندوفسکی بخت اول دریافت این جایزه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال رابرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید.

به گزارش ایسنا، رونالدو و مسی در آمار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا پیشتازند. رونالدو برای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوسد و لیونل مسی هم برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کرده است.

لیگ قهرمانان اروپا اولین بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ برگزار شد و بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان توانستند گل‌های درخشانی را در این رقابت‌ها به ثبت برسانند. در واقع رونالدو و مسی تنها بازیکنانی‌اند که تا به امروز بیش از ۱۰۰ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تمام دوران در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های باشگاهی یوفاست. او تا بیست‌وهفتمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در منچستریونایتد گلزنی نکرد. با این حال پس از جابجایی پست توانست راه دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان به‌خوبی پیدا کند. او ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ اولین بازیکنی شد که به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رونالدو یک بار با یونایتد و چهار بار با رئال مادرید قهرمان این رقابت‌ها شده و تا به امروز تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او نیز مانند مسی هشت هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

در اینجا قصد داریم نگاهی به مهاجمانی بیندازیم که همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در اندیشه رسیدن به رکورد رونالدو و مسی‌اند. بهترین گلزنان فعال لیگ قهرمانان اروپا:

روبرت لواندوفسکی - ۹۴ گل توماس مولر - ۵۴ گل کیلیان ام‌باپه - ۴۸ گل محمد صلاح - ۴۴ گل ارلینگ هالند - ۴۱ گل آنتوان گریزمان - ۳۶ گل هری کین - ۲۹ گل آلوارو موراتا - ۲۸ گل گابریل ژسوس - ۲۴ گل اولیویه ژیرو - ۲۴ گل مارکو رویس - ۲۴ گل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود