Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:56:25 GMT

سود هنگفت بایرن و پی اس جی از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۶۲۷

سود هنگفت بایرن و پی اس جی از لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان برای دو تیم فینالیست بایرن مونیخ و پی اس جی سرشار از سود مالی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن که به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند درآمدزایی قابل توجهی از این رقابت ها داشتند و می توانند با فتح جام نزدیک به هشت میلیون یورو دیگر پاداش دریافت کنند.

 لیگ قهرمانان که پس از 140 روز وقفه پیگیری شد، یکشنبه شب با دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها به خاطر بحران کرونا با شکل متفاوتی برگزار شد و از مرحله یک چهارم نهایی بازی ها به صورت تک بازی در شهر لیسبون به انجام رسیدند. 

 

 

 

 

یکی از مهمترین نکته های لیگ قهرمانان برای اغلب تیم ها درآمدزایی در این رقابت ها است. باشگاه های بزرگ که اغلب در مرحله نهایی این بازی ها حضور دارند می توانند مبلغ قابل توجهی به دست آورند. یوفا فصل گذشته سیستم جدیدی برای پاداش های تیم های حاضر در لیگ قهرمانان قرارداد که هر باشگاه با شرکت در مرحله گروهی 15.25 میلیون یورو دریافت کند.

 

پاری‌سن ژرمن نخستین تیمی بود که توانست به فینال صعود کند. این تیم تاکنون به خاطر نتایجی که کسب کرده 76.65 میلیون یورو به دست آورده است و 27.7 میلیون یورو نیز از رنکینگ خود کسب کرد. از طرفی بایرن به خاطر نتایج 63.45 میلیون یورو کسب کرد که با صعود به فینال این رقم به 78.45 میلیون یورو رسید. باوارایی ها از رنکینگ هم 32  میلیون یورو به دست آورده اند. 

 

 

 

 

به این رقم باید درآمدزایی تیم ها از طریق مارکت پول هم را اضافه کرد. همچنین تیمی که یکشنبه جام قهرمانی را بالای سر می برد، چهار میلیون دیگر هم به دست خواهد آورد و 3.5 میلیون یورو نیز به خاطر حضور در سوپرکاپ اروپا اما چگونه این جوایز در لیگ قهرمانان تقسیم می شوند؟

پاداشی که تیم ها به خاطر نتایج کسب می کنند، مانند فصل گذشته است. هر پیروزی در مرحله گروهی 2.7 میلیون یورو و هر تساوی 900 هزار یورو، صعود به یک هشتم نهایی 9.5 میلیون، یک چهارم نهایی 10.5 میلیون و نیمه نهایی 12 میلیون یورو ارزش دارد. در نهایت به تیم هایی که فینالیست می شوند، 15 میلیون یورو داده می شود و قهرمان هم چهار میلیون یورو دریافت می کند. همچنین تیم قهرمان به خاطر صعود به سوپرکاپ نیز 3.5 میلیون یورو کسب می کند. 


 

بایرن مونیخ پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن میلیون یورو بایرن مونیخ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید