Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور در بیمارستان گلستان این نیرو، ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با کارکنان بیمارستان، از کادر درمانی و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت تقدیر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین، گفت: شهدای مدافعان سلامت الگویی از جنس خودگذشتگی برای همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش نقش پزشکان نیرو‌های مسلح در ارتقای توان دفاعی در ماموریت‌های محوله را بسیار موثر دانست و افزود: همین موضوع موجب سنگین‌تر شدن وظیفه پزشکان شاغل در نیرو‌های مسلح شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌ها با پستیبانی نیرو‌های مسلح امنیت را برای جامعه خود تامین می‌کنند، خاطر نشان کرد: بخشی از امنیت مردم؛ حوزه سلامت است که بی شک تمامی کادر درمانی کشور با غیرت، شجاعت و ایثار و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در برابر ویروس منحوس کرونا ایستادند و امید را به جامعه تزریق کردند که برقراری این امنیت در حوزه سلامت باعث افتخار و غرور همه ما است.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه نیروی انسانی متعهد، متخصص از سرمایه‌های بی نظیر یک سازمان محسوب می‌شوند، افزود: با توجه به اینکه مشکلات متعددی در بحث پشتیبانی و درمان ویروس کرونا در کشور وجود دارد، اما کارکنان و دریادلان نیروی دریایی ارتش به کمک کادر درمانی حتی یک روز نیز از ماموریت دریانوردی غافل نشدند و ناوگرو‌های نیروی دریایی ارتش با اقتدار به ماموریت‌های دوردست اعزام و پرچم مقدس جمهدری اسلامی ایران را در آب‌های بین المللی به اهتزار در آوردند.

در این مراسم از خانواده‌های شهید ناخدایکم پزشک خلیلی و پرستار شهید محمد رضا دارینی ازشهدای مدافع سلامت نیروی دریایی ارتش، پزشکان، پرستاران، سایر کادر درمانی و روحانیونی که دراجرای امور شرعی متوفیان بصورت شبانه روزی و جهادی تلاش کردند تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش دریادار خانزادی روز پزشک نیروی دریایی ارتش کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.

امیر الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

کد خبر 6093097 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد