Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال اکبریان روز پنجشنبه در ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: این اقدام به ‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن انجام می‌شود.
وی افزود: در این مدت هیچ‌کدام از مکان‌های گردشگری شهرستان سامان مانند باغ‌های گردشگری، باشگاه‌های رفتینگ، خانه‌های مسافر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌ها و سایر مرکزهای اقامتی و گردشگری حق ارایه هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران و مسافران ورودی به این شهرستان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبریان تصریح کرد: در این مدت همچنین هیچ‌کدام از تورهای گردشگری اجازه ورود به شهرستان سامان را نخواهند داشت.
وی یادآور شد: در این راستا همکاری مسوولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با مدیران شهرستان سامان ضروری است.
فرماندار سامان اظهار داشت: تمامی مسوولان هیات مذهبی این شهرستان تصمیم‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با ستاد مقابله با ویروس کرونا را دریافت کرده و توجیه شده‌اند.
وی گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برپایی هرگونه موکب و یا پخش نذورات در سطح شهرستان سامان ممنوع است.
اکبریان، سلامت مردم را اولویت اصلی مدیران اعلام و تاکید کرد: مسوولان هیات مذهبی موظفند تمامی برنامه‌های خود را در این ایام با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا کنند.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری کووید ۱۹ شده، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا ماه محرم چهارمحال وبختیاری شهرستان سامان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه