Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته با احداث سالانه ۶۰ کیلومتر محور مواصلاتی چهارخطه در مناطق مختلف استان تا ۵ سال آینده ۴۸۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی سطح استان اردبیل چهارخطه شده و توسعه می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات و منابع مالی لازم به تمامی پروژه‌های و طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل از جمله پروژه‌های راه‌آهن، مسکن روستایی، فرودگاه، فرهنگی و محورهای مواصلاتی اجرای عملیات اجرایی این پروژه‌ها تسریع می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جذب 100 درصدی اعتبارات اختصاص یافته از سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و افزود: همچنین در صدد هستیم تا 100 درصد از اعتبارات و منابع مالی مصوب از محل سفر ریاست جمهوری طی سال گذشته به استان و سفر ریاست سازمان برنامه و بودجه طی امسال به استان در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژهای عمرانی تخصیص یابد.

بهنامجو با بیان اینکه تا 5 سال آینده 480 کیلومتر از راه‌های استان چهار خطه می‌شود تصریح کرد: براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته با احداث سالانه 60 کیلومتر محور مواصلاتی چهارخطه در مناطق مختلف استان تا 5 سال آینده 480 کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی سطح استان اردبیل چهارخطه شده و توسعه می‌یابد.

پروژه تعریض و اصلاح هندسی جاده بهشت رضا(ع) تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسدسمنان| شهرستان شاهرود قابلیت تبدیل به قطب گردشگری را دارد/جاده جنگل ابر بازسازی می‌شودنماینده ولی فقیه در استان اردبیل: دولت 50 کیلومتر از جاده‌های شمال استان اردبیل را ساماندهی کند

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش برای توسعه راه‌های استان بیان کرد: برای توسعه محورهای مواصلاتی استان و تبدیل راه‌های اصلی به چهار خطه در تلاش هستیم به طوری که در سال گذشته میزان راه‌های چهار خطه و بزرگراه استان تا پایان سال به 180 کیلومتر افزایش یافت.

وی با تأکید بر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محورهای مواصلاتی جنوب استان اظهار کرد:  در حال حاضر تمامی پروژه‌های راهسازی و محورهای مواصلاتی خلخال کلور درام و پیشرفت فیزیکی خوبی تکمیل می‌شود و امسال با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه اصلی خلخال-منجیل از محل اعتبارات جهش تولید عملیات اجرایی آن شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام/146/ ت

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... وزیر راه از پروژه ۱۶ ساله بزرگراه بوکان بازدید می‌کند عملیات بهسازی قطعات ۱ و ۴ تونل محور خوی ـ قطور با حضور وزیر راه آغاز شد سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر راه از پروژه ۱۶ ساله بزرگراه بوکان بازدید می‌کند عملیات بهسازی قطعات ۱ و ۴ تونل محور خوی ـ قطور با حضور وزیر راه آغاز شد سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۳ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۴ پیکر آیت الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد ۵ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۶ عزاداری محرم امسال متفاوت با سال‌های قبل/ کرونا مراسم تعزیه‌خوانی در «شهرضا» را تعطیل کرد ۷ جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم/ در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم ۸ لغو مراسمی ۳۰ ساله در سپاه کرج / برگزاری مراسم در محیط‌های مسقف ممنوع شد مهمترین اخبار استانها جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم/ در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر ذوالنور: فشار معیشتی و اقتصادی روی مردم سنگین است آیت‌الله علم‌الهدی: محرم قلب‌ها را زنده می‌کند / همه‌‌ ‌عزاداران حسینی‌ پروتکل‌های بهداشتی را ‌رعایت کنند مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ظریف خطاب به شورای امنیت: آمریکا هیچ حقی برای تلاش در جهت احیای تحریم‌ها ندارد چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی پوشش زنده/ پرسپولیس دروازه سایپا را باز کرد / فولاد از تراکتور پیش افتاد شاهین از استقلال؛ تا دقیقه ۲۵ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان اردبیل سال آینده چهار خطه پروژه ها وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲