Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:37:41 GMT

افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی بندر آستارا در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۴۹۲۷

افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی بندر آستارا در هفته دولت

لقمانی مقدم از افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شهرستان آستارا در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «کامبیز لقمانی مقدم» امروز(پنجشنبه، ۳۰ مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار اسلام، انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر مردان الهی بودند، افزود: این دو عزیز بزرگوار خادم به معنای واقعی بودند و از خدمتگزاری به مردم دست نمی‌کشیدند.

 

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر نام آنان را در ذهن ها و قلب ها جاودان نگه داشته است، تصریح کرد: هر چند عمر این دو بزرگوار کوتاه بود اما نامشان در تاریخ زنده و جاودانه است.

 

لقمانی مقدم از افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان آستارا در طول هفته دولت خبر داد و اظهارکرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در بندر آستارا به بهره برداری می‌رسد و طرح های توسعه روستایی، اشتغالزایی، برق رسانی، مسکن مددجویان، عمران شهری، مرز و بندر این شهرستان را شامل می‌شود.

 

معاون فرمانداری بندر آستارا گفت: سیلو، انبار، پست برق و محوطه سازی بندر با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال احداث و تکمیل شده است و در هفته دولت با حضور استاندار گیلان افتتاح می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: عام المنفعه بندر آستارا پروژه عمرانی هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر بندر آستارا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود