Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران و خیران، طرح نذر آب ۳ در دهستان کوه سفید این شهرستان با هدف ارایه خدمت به اقشار محروم به اجرا در می آید.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: دهستان کوه سفید با دارا بودن افزون بر ۱۶۰ روستا و ۱۳ هزار و ۷۷۳ نفر جمعیت از محروم ترین مناطق خاش سیستان و بلوچستان بوده که قرار است در نیمه دوم شهریورماه طرح نذر آب در شهرک قادرآباد دشت جارو با هدف تحت پوشش قرار دادن 4000 نفر از مردم این منطقه به اجرا در بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه در شهرستان خاش با تنش بی آبی مواجه هستیم، اولویت نخست ما تامین آب مردم و سپس تامین بسته های معیشتی خانوارها و آموزشی دانش آموزان نیازمند و نیز حمایت از بیماران صعب العلاج می باشد.

وی بیان کرد: در شرایط دشوار کرونایی خدمات روستا گردشی به جای استقرار کاروان سلامت را پیشنهاد داده ایم که با حضور پزشکان متخصص مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان و اطفال و پوست و غیره به مردم خدمت داده می شود.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: برگزاری مانور خشکسالی نیز برای نخستین بار با همکاری ستادهای مدیریت بحران وزارت نیرو و آبفای استان های برخوردار در اولویت بوده که با تکیه بر حل مشکلات حوزه آب مورد توجه است.

قلندرزهی بیان کرد: برای مقابله با بحران خشکسالی به افزون بر ۸۰ کیلومتر لوله و تانکرهای ذخیره آب، توزیع بسته های آموزشی، بهداشتی و معشتی و افزون بر ۲۰ هزار ماسک، نصب دو سیستم تصفیه آب نیاز داریم که در بازدیدهای مقامات برجسته هلال احمر کشور و استان تهران و مدیریت بحران وزارت نیرو و مجمع خیران آب و در دیدار آنان با فرماندار خاش مشکلات مردم نقاط روستایی در نقاط دشت جارو، قادرآباد و دشت رباط و غیره مورد پایش و ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش بخشداری مرکزی سيستان و بلوچستان طرح نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان