Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@11:50:17 GMT

«حب الحسین» میان خانواده ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۵۲۲۹

«حب الحسین» میان خانواده ها

همشهری آنلاین :این برنامه با هدف آشنایی شهروندان به ویژه نسل جدید با آرمان های ابا عبدالله الحسین و یارا با وفایش پیش بینی شده است. رئیس فرهنگسرای خانواده با بیان این مطلب افزود:« گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و برای افزایش محبت نسبت به ائمه و تقویت عواطف در خانواده از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
دکتر«شیوا مقدم» در باره نحوه اجرای برنامه حب الحسین در دهه نخست ماه محرم توضیح می دهد: «این برنامه با حضور سید مهدی شیرازی(قرائت زیارت عاشورا)، سلمان قنبری(سخنران شب اول تا چهارم)، داوودصفرزاده(سخنران از شب پنجم)، عباس تجربه و محمدجواد لاری(مداحان) از ٣٠ مرداد ماه مصادف با شب اول محرم الحرام ١٤٤٢ ساعت ٢٠:٣٠ به مدت ١١ شب در مدرسه همت به صورت مجازی و میدانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در فضای باز برگزار می شود. »


به گفته رئیس فرهنگ سرای خانواده این برنامه  با همکاری کانون مذهبی «برستیغ چکاد» و مدرسه «شهید همت» منطقه ٦ در یوسف آباد، خیابان سی ام ، نرسیده به خیابان مهرام(مدبر) واقع شده برپا می شود.شهروندان برای تماشای این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند، به نشانی:farhangsara_khanevade @مراجعه کنند.

کد خبر 542101 برچسب‌ها منطقه ۶ فرهنگسرا ماه محرم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۶ فرهنگسرا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از آناتولی، به دنبال درگیری پلیس ارمنستان با کسانی که در اعتراض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان و انتقال چهار روستای ارمنی به باکو، سعی داشتند چند بزرگراه این کشور از جمله بزرگراه‌های بین‌المللی را مسدود کنند، ۱۷ نفر در ایروان و ۱۲ نفر در منطقه تاووش ارمنستان دستگیر شدند.

به نوشته آناتولی، پیشتر هیات‌هایی از سوی ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای تعیین مرزبندی جدید میان دو کشور نشستی برگزار کرده بودند.

در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که پس از برگزاری این نشست از سوی هیات‌های دو کشور در روز ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) منتشر شد، اعلام شده بود که در مرزبندی جدید میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، چهار روستا که از دهه ۱۹۹۰ میلادی تاکنون تحت کنترل ارمنستان قرار داشتند، به جمهوری آذربایجان واگذار شده است.

درگیری بر سر قره‌باغ سابقه طولانی و تاریخی دارد ولی درگیر‌های معاصر در قره‌باغ از ابتدای سال ۱۹۹۰ میلادی و همزمان با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی میان جمهوری‌های تازه استقلال یافته جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز و در سال ۱۹۹۴ پس از کشته شدن ۳۰ هزار نفر از ۲ طرف متوقف شد.

بحران قره‌باغ که در فوریه سال ۱۹۸۸ تبدیل به یک جنگ ویرانگر شد و تا مارس ۱۹۹۴ ادامه یافت، در ناحیه‌ای به همین نام در جنوب جمهوری آذربایجان رخ داد. در این منطقه که عمده جمعیت آن ارمنی هستند با پشتیبانی ارمنستان و مقابله جمهوری آذربایجان یک جنگ تمام عیار شکل گرفت و حدود ۶ سال به طول انجامید که طی آن حدود ۳۵ هزار نفر کشته و بیش از ۸۰۰ هزار نفر نیز آواره شدند.

پس از جنگ دوم قره‌باغ در سال ۲۰۲۰ که با قرارداد آتش بس به میانجیگری روسیه به پایان رسید، سه تا ۶ هزار نیروی حافظ صلح روسی در منطقه مستقر شدند و تلاش برای برقراری آتش بس بین طرفین را آغاز کردند ولی در ۳۳ ماه گذشته، آتش بس بین طرفین آذری و ارمنی بار‌ها نقض شده است

دیگر خبرها

  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ارمستان با جمهوری آذربایجان
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس