Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره دویست‌وپنجاهم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «عقلانیت، حماسه، شور» منتشر شد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در توضیح شماره دویست‌وپنجاهم هفته نامه خط حزب الله نوشته است: امسال فراگیری بیماری کرونا و لزوم فاصله‌گذاری‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فضای متفاوتی را در برگزاری محافل و مراسم عزاداری محرم رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایه‌ی تهدیدِ فراگیری بیشتر بیماری، بهانه‌ای در دست بدخواهان شده، همان‌ها که منافعشان با «اقامه‌ی عزای اباعبدالله» به خطر می‌افتد، در پی عدم اقامه عزای حسینی در محرم امسال بوده‌اند. در سخن‌هفته‌ی این شماره‌ی خط حزب‌الله به بررسی این موضوع پرداخته شده است که خواندن آن مخاطبین نشریه توصیه می‌گردد.

یکی از اخبار مهم هفته‌ی گذشته در منطقه، توافق سازش‌کارانه‌ی دولت امارات متحده‌ی عربی با رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی روابط فی‌مابین بود. جریان تحریف‌گر رسانه‌ای غرب اما این انگاره را تبلیغ می‌کند، که با وادادگی و عقب‌نشینی تاریخی از آرمان مشترک ملت‌های مسلمان، آزادی فلسطین، بسیاری از تهدیدهای منطقه را مرتفع خواهد کرد. همان پیام انحرافی‌ای که از همراهی جریان تحریم و تحریف دنبال می‌کنند. به همین مناسبت نشریه‌ی خط حزب‌الله بخشی از تجربه‌ی انباشته‌ی سازش با رژیم جعلی صهیونیستی در هفتاد و دو سال گذشته را در قالب اطلاع نگاشت بازخوانی کرده است.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
این پیوند عاطفی با اولیا خدا مهم است / مطالبه رهبری
در نوحه‌خوانی چیزی بگویید که بر معرفت‌ها بیفزاید / هیئت تراز
ما هر چه داریم از این محرم است / کلام امام
سیدالشهدا گره‌های ملّت‌ها را باز خواهد کرد / مسئله روز
تکبّر بد است مگر برای زن در مقابل مرد بیگانه / خانواده ایرانی
نباید از پرچم هدایتگر عاشورا دورشویم / درس اخلاق حدیث
سرو نستوه و خستگی‌ناپذیر / عکس نوشت
اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم… / حزب‌الله این است

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، بمناسبت ارتحال عالم مجاهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری شماره‌ی این هفته به برادر شهید ایشان، شهید محمد حسین تسخیری تقدیم می‌شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ی خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است