Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم استقلال تهران که در هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر میهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر بود با پیروزی و کسب ۳ امتیاز با نایب قهرمانی سهمیه لیگ آسیایی را کسب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه پنجشنبه 30 مرداد میزبان تیم استقلال تهران در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز این بازی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر که با 22 امتیاز سقوطش به لیگ دسته یک جام آزادگان قطعی شده بی اهمیت بود ولی برای آبی پوشان استقلال تهران در نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ‌برتر و کسب سهمیه لیگ آسیایی با اهمیت است.

در نیمه نخست این بازی تیم شاهین شهرداری بوشهر در دقیقه 26 توانست با شوت سرکش میلاد صارمی دروازه تیم استقلال را باز کند.

در نیمه دوم استقلالی‌ها از همان ابتدای بازی، حملات خود را بر روی دروازه شاهینی‌ها افزایش دادند و 3 دقیقه پس از آغاز این نیمه در دقیقه 48 وریا غفوری با ضربه‌ای زیبا  توانست دروازه شاهینی‌ها را باز کند و امید به تیم استقلال باز گردد.

شکست یک نیمه‌ای استقلال تهران مقابل شاهین بوشهر ماندگاری تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ‌برتر سخت‌تر شدلیگ برتر فوتبال| کامبک پرسپولیس کامل نشد/ تراکتور به بیخ گوش استقلال رسید/ کوچ غم‌انگیز شاهین از لیگ برتر

در ادامه استقلالی‌ها بر حملات خود افزودند و در دقیقه 65 شیخ دیاباته توانست دومین گل این تیم را به ثمر برساند.

مهدی قایدی هم در دقیقه 72 و شیخ دیاباته در دقیقه  82 توانستند گل سوم و چهارم  استقلال را به ثمر برسانند.

استقلالی‌ها با نتیجه 4 بر1 ضمن ثبت نایب قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ‌برتر، سهمیه لیگ آسیایی را کسب کرد.

در این بازی  امیرحسین موسی‌زاده و ابوالفضل درویش‌وند از شاهین بوشهر از داور کارت زرد دریافت کردند.

این گزارش حاکی است تیم پارس جنوبی‌جم  دیگر نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با نفت‌ مسجدسلیمان و شکست یک بر صفر به لیگ دسته یک جام آزادگان سقوط کرد.

بر پایه این گزارش در  این فصل دو نماینده استان بوشهر پارس جنوبی‌جم و شاهین شهرداری بوشهر با رقابت‌های لیگ‌برتر وداع کردند.

انتهای پیام/190/ف

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... حاشیه دیدار شاهین - استقلال|تقدیر استقلالی‌ها از پزشکان و اعتراض مجیدی به بازیکنان + تصاویر شکست یک نیمه‌ای استقلال تهران مقابل شاهین بوشهر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاشیه دیدار شاهین - استقلال|تقدیر استقلالی‌ها از پزشکان و اعتراض مجیدی به بازیکنان + تصاویر شکست یک نیمه‌ای استقلال تهران مقابل شاهین بوشهر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۳ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۴ پیکر آیت الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد ۵ عزاداری محرم امسال متفاوت با سال‌های قبل/ کرونا مراسم تعزیه‌خوانی در «شهرضا» را تعطیل کرد ۶ درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان ۷ حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر ۸ برادر بزرگ آیت الله علم الهدی درگذشت مهمترین اخبار استانها جزییات آزادی ۳ صیاد بلوچِ در بند دزدان دریایی سومالی / ۱۴ صیاد دیگر هنوز در بند گروه تروریستی "الشباب" اسیرند تولیت آستان قدس رضوی: مردم اجازه ندهند عده‌ای دوگانه «عزاداری و سلامت» را ایجاد کنند جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم/ در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ظریف خطاب به شورای امنیت: آمریکا هیچ حقی برای تلاش در جهت احیای تحریم‌ها ندارد چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد مردم اجازه ندهند بدخواهانِ بهانه‌جو مراسم عزاداری را زیر سؤال ببرند تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شاهین شهرداری بوشهر رقابت های لیگ برتر استقلال تهران شاهین بوشهر تیم استقلال استقلالی ها شکست یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اردوی مهرشاد افقری در ترکیه و اینکه او در تمرینات توانسته رکورد جدیدتری را ثبت کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر‌های تمرینی غالباً استاندارد نیستند، رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌شود با رکورد‌های تمرینی قبلی مقایسه می‌شود. از این لحاظ رکورد‌های افقری خوب است، راهی ترکیه هستیم و مسابقاتی هم خواهد بود که افقری در آن شرکت می‌کند ولی حضور در این کشور همسایه با هدف اردوی سه هفته‌ای پرفشار است.

وی ادامه داد: در این اردو سه روز مسابقات داریم و سپس سه هفته اردوی ارتفاع برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه از سخت‌افزار‌های شنای کشور ترکیه حداکثر استفاده را خواهیم برد و نهایت فشار را برای ارتقا و بهبود عملکرد نماینده شنای کشورمان خواهم داشت. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم، دو هفته تا ۲۰ روز کاهش تمرینات را خواهیم داشت و بعد از آن هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص بهبود رکورد‌های سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد و اینکه او تا چه اندازه به کسب حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است، عنوان کرد: سامیار بسیار آماده است و با دو بار جابه‌جایی رکورد ۵۰ متر آزاد نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مسابقاتی که هدف کسب سهمیه المپیک را از آن داریم اول تیر در ایتالیا خواهد بود. دو نفر اصلی ما مهرشاد افقری و سامیار عبداللهی هستند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.  

وی در مورد اینکه علیرضا یاوری هیچ شانسی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ندارد، عنوان کرد: با توجه به حضورش در آمریکا فعلاً نمی‌تواند از این کشور خارج شود. شرایط تحصیلی و تمرینی که در آنجا دارد باعث می‌شود تا در دسته‌بندی تیم ملی شنای ایران قرار نمی‌گیرد. نمایندگان ما افقری و عبدلی هستند و هر دو نفر این شانس را دارند تا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند و برای نخستین بار شنای ایران را در المپیک صاحب دو شناگر کنند. هدف گذاری ما بر این اساس بوده و رو به جلو حرکت می‌کنیم. زمان خوبی تا مسابقات کسب سهمیه دارم و طبیعتاً عملکردمان تا ۲۰ روز آینده نشان می‌دهد تا چه اندازه این شانس را داریم که سهمیه کسب کنیم. اگر فدراسیون جهانی حدنصاب ورودی المپیک را سخت نمی‌کرد و زمان را کاهش نمی‌داد تا به الان دو سهمیه را گرفته بودیم. برای المپیک بعدی باید هدف گذاری روی سهمیه A باشد تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم