Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مسعود احمدی, دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: سامانه امین در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر رونمایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: عفاف و حجاب در رویکرد قبلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  در اولویت قرار داشت اما اکنون در 16 عرصه تخصصی در حال مطالبه‌گر سازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این عرصه ها شامل کارگری، اقتصادی، اجتماعی، گردشگری، اداری، مهندسی، مسئولین، حقوقی، فرهنگی- مذهبی، محیط زیست، تعلیم و تربیت، هنر و رسانه، بهداشت و درمان، مبارزه با مفاسد، عفاف و حجاب و تفریحی و ورزشی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: افرادی که می خواهند در این عرصه ها به صورت تخصصی مطالبه گری کنند از طریق سایت "میدان مطالبه‌گری" می‌توانند نسبت به این موضوع اقدام کنند.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: همچنین درصدد هستیم طلایه داران قدیم را که به صورت حضوری آموزش می دیدند و به آنها کارت ارائه می‌شد ساماندهی کنیم که در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر از سامانه ستاد امین رونمایی خواهد شد؛ برهمین مبنا افراد می‌توانند در این سامانه به منطور دریافت آموزش های عمومی، تکمیلی و تخصصی ثبت نام و گواهی و کارت دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین یک اپلیکیشن برای رساندن اعتراضات، انتقادات و موضوعات به مسئولین طراحی شده که همه مسئولان رده بالای کشوری و محلی در آن تعبیه شده اند و افراد می‌توانند به صورت شفاف یا بدون اسم انتقادات خود را انعکاس دهند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: شعار هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر امسال "نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی" است و کلید واژه ای که برای آن در نظر گرفته شده "بی تفاوت نباشیم"، خواهد بود.

وی عنوان کرد: موضوعاتی که سخنرانها درباره آن به سخنرانی خواهند پرداخت درباره مباحث اجتماعی و نظارت عمومی است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه درصدد معرفی الگوهای موفق مطالبه‌گری هستیم که در جلسه حضوری در سطح کشور به ثبت رسیده اند، گفت:  افراد می‌توانند الگوهای موفق بومی را با ذکر مصادیق معرفی کنند و مورد تقدیر قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر با ذکر مصادیق از الگوهای موفق در عرصه‌های تخصصی تقدیر می شود.

حجت الاسلام احمدی از تجمع طلایه داران در شهرستان هایی که نماز جمعه در آنها برگزار می‌شود، طی هفته جاری خبر داد و گفت: دبیران قبل از نماز جمعه  به ارائه گزارش عملکرد و معرفی رویکرد جدید ستاد خواهند پرداخت.

وی درباره انتظارات از عامه مردم عنوان کرد: مردم تاکنون در بحث مطالبه‌گری   عمومی و عفاف و حجاب به خوبی عمل کردند اما ما درصدد ورود به عرصه های تخصصی هستیم زیرا در بین عموم مردم افراد متخصص هم وجود دارد که اگر در عرصه های مطالبه گری مورد آموزش تخصصی قرار گیرند برخی از مشکلات شهر را برطرف می کنند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه رواج دارد و در حال حاضر انجام می‌شود اما در حال تخصصی کردن این فریضه هستیم؛ همچنین اکنون برخی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر رسانه ای نشده و تخصصی نبوده ما می‌خواهیم که اگر این مصادیق تخصصی بوده آنها را معرفی کنیم و اگر نبوده به سمت تخصصی شدن آنها پیش رویم تا مانع از برخی مسائل شویم.

وی درباره انتظارات از فعالین فضای مجازی و رسانه ای گفت: انتظار می‌رود که رسانه‌ها کلیپ های تولید شده توسط ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر را منتشر و خود در این راستا تولید محتوا کنند و همچنین الگوهای موفق در این عرصه ها را معرفی کنند.

حجت الاسلام احمدی افزود: همچنین در شبکه های مجازی مسائل بومی رسانه ای شود البته به شرطی که شرایط مطالبه گری صحیح رعایت شود.

وی افزود: به تاسی از بیانات مقام معظم رهبری شرایط مطالبه گری صحیح شامل رعایت صراحت و شجاعت در گفتار همراه با بصیرت، مداومت، پیگیری، رعایت اخلاق، ادب، انصاف، پرهیز از تخریب، پرهیز از نقل به غیر از اعلم و پرهیز از اغراق است.

حجت الاسلام احمدی گفت: مطالبه گری از مسئولین نباید با توهین همراه شود و وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر حمایت از توهین نیست اما از بعد امر به معروف و نهی از منکر به صورت آموزشی در سامانه امین که آموزش‌های تخصصی در آن ارائه خواهد شد افراد می‌توانند با ذکر این شرایط به مطالبه گری بپردازند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم برخی الگوهای موفق را فرآیند نگاری کنیم به این معنا که اگر افراد در محله و شهری مسئله ای را حل کردند گام‌های طی شده را ذکر کنند به نحوی که هم الگویی برای معرفی در استان باشد و هم دیگران در سطح کشور از آن بهره گیرند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام احمدی افراد می توانند الگوهای موفق مطالبه گری عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر