Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:47:13 GMT

فکری: به واسطه وجود کرونا یک فصل جدید را تجربه کردیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۵۷۲۲

فکری: به واسطه وجود کرونا یک فصل جدید را تجربه کردیم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از تیم‌های داوری نیز که در این ۱۰ بازی حضور داشتم، تشکر می‌کنم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه آخرین بازی ما بود، جا دارد بیشتر صحبت‌هایم مربوط به تشکرهایم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا از سازمان لیگ تشکر می‌کنم، چرا که به واسطه وجود کرونا یک فصل جدید را تجربه کردند و سعی کردند که لیگ مرتب و منظمی داشته باشیم. خدا را شکر مشکل خاصی نبود و با این تجربه جدید کار خود را خیلی خوب انجام دادند. جا دارد از جانب خودم و تیم نساجی از سازمان لیگ تشکر کنم. از تیم‌های داوری نیز که در این 10 بازی حضور داشتم، تشکر می‌کنم. شاید برخی اوقات اشتباهاتی بوده، اما در مجموع داوری‌های خوبی را دیدم.

 

 

فکری: نساجی پُرتلاش‌ترین تیم 10 بازی اخیر بوده است/ همیشه لازم نیست حضور تماشاگران را به صورت فیزیکی لمس کنید

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری بیشتر بخوانید... تکذیب کنار گذاشته شدن رحمتی از شهر خودرو؛ مشکل خاصی وجود ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تکذیب کنار گذاشته شدن رحمتی از شهر خودرو؛ مشکل خاصی وجود ندارد واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۲ واینالدوم در صدر لیست خرید کومان برای بارسلونا ۳ نهایی شدن قرارداد حاج‌صفی و آریس تا ۲۴ ساعت آینده ۴ قدوس همچنان در فهرست بشیکتاش/ کاهش ۴ میلیونی یورویی قیمت طارمی ۵ ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل سایپا اعلام شد ۶ عز‌ت‌اللهی پس از پیوستن به تیم دانمارکی: می‌خواهم ارزشم را در پیراهن وِیل بولدکلوب نشان دهم ۷ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر ۸ چالش‌های بزرگ تراکتور در آستانه اتمام لیگ/ از محکومیت‌های سنگین بین‌المللی تا جدایی بازیکنان اصلی مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| جشنواره گل استقلال و پرسپولیس و ناکامی سپاهان در کسب سهمیه/ بلیت آسیایی فولاد اوکی شد/ بوشهر تیم ندارد گل‌محمدی: امیدوارم دربی جذاب و تماشاگرپسند باشد/ در این مدت پاک‌ترین محیط جامعه، فوتبال بود جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم شد مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ظریف خطاب به شورای امنیت: آمریکا هیچ حقی برای تلاش در جهت احیای تحریم‌ها ندارد سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی مهمترین تهدید منطقه ما است آمریکا رسماً از ایران به شورای امنیت شکایت کرد چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید چادرهای اسکان اضطراری متناسب با شرایط اقلیمی و فصلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرالدین روح‌نواز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانجات نساجی هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در مورد فعالیت این شرکت ارائه کرد و گفت: امروز شرکت نساجی هلال ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام و به جرات اولین شرکت تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش‌ روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند.

وی با بیان اینکه شرکت نساجی هلال ایران نیاز جمعیت هلال احمر به تولید چادر، پتو و دیگر اقلام امدادی را به‌طور کامل رفع کرده است، گفت:‌ امروز به جرات می‌توانم بگویم که چادرهای تولیدی جمعیت هلال احمر یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی امدادی در سطح جهان است. ما همچنین محصولاتمان را متناسب با اقلیم هر منطقه و فصل تولید می‌کنیم.

روح‌نواز با بیان اینکه شرکت نساجی هلال آمادگی صادرات محصولات خود به خارج از کشور را هم دارد، گفت: در حال حاضر نیز ملزومات تولید شده در این شرکت به کشورهایی نظیر پاکستان، تاجیکستان، چین، ترکیه و... صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران درباره جنس این چادرهای امدادی نیز گفت:‌ هنگام وقوع زلزله بم مواردی را داشتیم که در آن چادرها دچار آتش‌سوزی شده بودند، ما با استفاده از دانش روز شرایطی را در تولید این چادرها رعایت کردیم که امکان آتش‌گرفتن آنها بسیار دشوار است و اصطلاحا از جنس کندسوز هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در کارخانجات نساجی هلال مشغول به کار هستند، گفـت: یک سوم از این افراد را زنان شامل می‌شوند که اکثر این زنان سرپرستان خانوار هستند. ما آمادگی داریم که با استفاده از نیروی کار حرفه‌ای که داریم، اقلام استراتژیک موردنیاز را تولید کنیم. همچنین آمادگی تولید محصولات دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز وجود دارد.

روح‌نواز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مواد اولیه تولید پتو، چادر و ملزومات امدادی در داخل کشور تولید می‌شود، گفت:‌ همچنین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، کارگاه‌هایی را در زندان‌ها ایجاد کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!