Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم گل‌گهر پس از پیروزی تیمش مقابل ذوبی‌ها گفت: سقف لیگ باید 10 ماه باشد اما وقتی 14.5 ماه طول می‌کشد لیگ سخت و فرسایشی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن در هفته آخر لیگ برتر فوتبال گفت: از این برد خوشحالم. شاید در طول دوره کاری‌ام یکی از سخت‌ترین پروژه‌هایی بود که برداشته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار سخت و مشکلی بود، خوشحالم که بر آن فائق آمدم.

وی ادامه داد: می‌توانستم خودم را تست کنم چون چالش پرفشاری بود، دیدم بد نیستم. در اینجا از مسئولان شهر، باشگاه و همین طور از مجموعه کادر و بازیکنان که با کمال صداقت کار کردند تشکر می‌کنم. خوشحالم این تیم در جایگاه دهم ایستاد و حتی می‌توانست بهتر از این هم باشد. ما در طول بازی مسلط بودیم. بچه‌ها به این قابلیت رسیدند که فوتبال خوبی را ارائه کردند و نتیجه خوبی گرفتند. از این بابت خوشحالم.

جلالی در پاسخ به این سوال که باید خوشحال باشید استعفای شما پذیرفته نشد، عنوان کرد: در آن مقطع باید این کار را می‌کردم اما درایت مدیریت باشگاه بود که چنین تصمیمی گرفت. تشکر می‌کنم که توانستند در آن مقطع تصمیم خوبی بگیرند.
سرمربی گل‌گهر به‌مناسبت روز پزشک هم گفت: از آقای زارع، همه پزشکان و پرستاران که در این چندماه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

جلالی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه لیگ امسال را چطور دیدید، خاطرنشان کرد: لیگ فرسایشی و پرفشاری داشتیم. لیگ یکی از سخت‌ترین سالهای خود را سپری کرد. سقف لیگ باید 10 ماه باشد اما وقتی 14.5 ماه طول می‌کشد لیگ سخت و فرسایشی است. شما دیدید آسیب‌دیدگی‌های زیادی داشتیم، آمد و رفت‌های زیادی را هم در نیمکت‌ها و هم بازیکنان شاهد بودیم. خوشحالم از این کار سربلند بیرون آمدیم. برای ما هم سخت بود، تیم ما روزهای سختی را سپری کرد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سخت ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • ببینید | لحظه کتک‌کاری امید عالیشاه با دابو در دقیقه ۸۲
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!