Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد.

محمود فکری پس از تساوی بدون گل مقابل شهر خودرو اظهار داشت:

باید از سازمان لیگ تشکر کنیم که یک فصل جدید فوتبالی را در شرایط کرونا برگزار کرد و تمام سعی خود را کردند که یک لیگ منظم را داشته باشیم. از تیم‌های داوری، رسانه‌ها و هواداران هم تشکر می‌کنم. شاید داوران یک جاهایی اشتباه داشتند، اما در مجموع قضاوت‌های های خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد بازی گفت:

از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام توان بازی کردند. در بازی امروز 10 بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و از نفراتی را داشتیم که در هیچ لیگ حتی لیگ سه هم بازی نکرده بودند. نتیجه گرفتن با این بازیکنان خیلی مهم است.

سرمربی نساجی در مورد فصل آینده گفت:

باید نشستی را با مدیریت باشگاه داشته باشیم و برنامه آنها را بررسی کنم و برنامه خودم را هم ارائه دهم. اگر مشکل خاصی نبود در خدمت نساجی خواهم بود.

فکری در مورد اینکه حمله آنچنانی نداشتید و آیا بیشتر به فکر گل نخوردن بودید یا خیر، عنوان کرد:

10 بازی گذشته ما مقابل تیم‌هایی بود که یا مدعی قهرمانی بودند یا مدعی کسب سهمیه. در همین بازی اگر تعویض های شهر خودرو را ببینیم، یکی از یکی بهتر بود. در سوی مقابل ما بازیکنی داشتیم که در هیچ لیگی بازی نکرده بود و همین موضوع خود به خود کیفیت کار را پایین می‌آید.

وی ادامه داد:

در درجه اول نگاه‌مان این بود که یک امتیاز را بگیریم و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشتیم. نتوانستیم موقیعت آنچنانی ایجاد کنیم، اما بچه‌ها پر تلاش بازی کردند و دروازه را بسته نگه داشتند.

وی در مورد شهر خودرو گفت:

تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی دارد. فکر می‌کردم آنها شانس گرفتن سهمیه نداشتند، اما متوجه شدم روی کاغذ داشتند. تمام تلاش شان را کردند و فشار زیادی روی دروازه ما گذاشتند. بختیاری زاده هم مربی جوانی است و ایده های جدیدی دارد. باید از مدیرانی که فرصت را به مدیران جوان می‌دهند، تشکر کنیم. 

بیشتر بخوانید:

جدول پایانی لیگ نوزدهم | وضعیت تیم های آسیایی و سقوط کرده به دسته پایین تر شهر خودرو 0-0 نساجی / جدال اندیشه های فکری و بختیاری زاده برنده نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول