Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@02:16:03 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 20 آگوست 2020

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۶۱۲۷

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 20 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ آرون رمزدیل به شفیلد یونایتد پیوست

آرون رمزدیل، دروازه بان جوان انگلیسی از بورنموث به شفیلد یونایتد پیوست.

رسمی؛ آنتونی رابینسون به فولام پیوست

آنتونی رابینسون مدافع آمریکایی باشگاه ویگان، پس از سپری کردن دو فصل حضور در این تیم راهی فولام شد.

رسمی؛ دنیل فوزاتو به ژیل ویسنته پیوست

دنیل فوزاتو، دروازه بان برزیلی و 23 ساله آاس رم به صورت قرضی به ژیل ویسنته پرتغال پیوست.

رسمی؛ والنتینو لاتسارو به مونشن گلادباخ پیوست

والنتینو لاتسارو، وینگر اتریشی و 24 ساله باشگاه اینتر به صورت قرضی به مونشن گلادباخ پیوست.

رسمی؛ سعید عزت اللهی به وایله بلدکلوب دانمارک پیوست

سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش ایران که در فصل گذشته عضو تیم یوپن بلژیک بود، به تیم وایله بلدکلوب دانمارک پیوست.

غیر رسمی؛ قرارداد مارچلو بیلسا با لیدز تمدید شد

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، قرارداد مارچلو بیلسا با لیدز یونایتد تا پایان فصل 2019/20 اعتبار داشت اما این سرمربی آرژانتینی به زودی قراردادش با لیدز یونایتد را تمدید می کند.

غیر رسمی؛ قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان تمدید شد

به نقل از فابریتزیو رومانو، زلاتان ابراهیموویچ حداقل برای یک فصل دیگر در پیراهن میلان بازی خواهد کرد. دو طرف به توافق رسیده اند و به زودی همه چیز نهایی خواهد شد.

غیر رسمی؛ گابریل ماگالاش به آرسنال پیوست

به نقل از جیسون برت از تلگراف، آرسنال در ازای پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو، قرارداد پنج ساله ای با گابریل ماگالاش، مدافع میانی چپ پای فصل گذشته لیل امضا خواهد کرد.

لیدز یونایتد علاقه مند به جذب رودریگو مورنو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، لیدز یونایتد به دنبال خرید رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا است.

ماتیاس وینا و یاگو، دو گزینه میلان برای سمت چپ خط دفاعی

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، با فروش ریکاردو رودریگز به تورینو، میلان اکنون به جذب یک مدافع چپ می اندیشد تا در فصل آینده نیمکت نشین تئو هرناندز باشد. گزینه اول روسونری ماتیاس وینا مدافع چپ 22 ساله پالمیراس نام دارد؛ بازیکنی که آنها در ژانویه 2020 نیز به دنبال او بودند. گزینه آلترناتیو میلان نیز یاگو آمارال، مدافع چپ برزیلی 23 ساله آگزبورگ است.

آاس رم علاقه مند به جذب جورجینیو

به نقل از گاردین، جورجینیو هافبک 28 ساله و ایتالیایی باشگاه چلسی مورد توجه آاس رم قرار گرفته است و بازگشت او به ایتالیا محتمل به نظر می رسد.

آینده مبهم لیونل مسی در بارسلونا

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پس از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، از پروژه این باشگاه نا امید شده است. به نقل از رادیو کاتالونیا، لیونل مسی در دیدار با رونالد کومان، سرمربی جدید باشگاه بارسلونا راجع به آینده خود صحبت کرد. مسی تمایل چندانی به ادامه کار در بارسلونا ندارد و دیگر آینده روشنی برای خود در این باشگاه متصور نیست.

یوونتوس علاقه مند به جذب ادین ژکو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ادین ژکو، مهاجم 34 ساله و بوسنیایی باشگاه آاس رم مورد توجه سرمربی جدید یوونتوس، آندره آ پیرلو قرار گرفته است.

کای هاورتس در آستانه انتقال به چلسی

به نقل از گاردین، کای هاورتس هافبک 21 ساله باشگاه بایرلورکوزن در یک قدمی انتقال به چلسی قرار گرفته است.

جورجینیو وینالدوم اولویت اصلی بارسلونا برای تقویت خط میانی

جورجینیو وینالدوم هافبک هلندی باشگاه لیورپول در فاصله یک سال به پایان قراردادش با این باشگاه ممکن است از جمع قرمزها جدا شود. به نقل از AD، رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا، جذب وینالدوم برای خط میانی تیمش را در اولویت قرار داده و به این بازیکن گفته که قراردادش را با لیورپول تمدید نکند.

احتمال بازگشت جرارد دلوفئو به میلان

جرارد دلوفئو در مصاحبه با رادیو اوندا سرو، امکان بازگشت احتمالی به میلان، تیمی که بین ژانویه تا ژوئن 2017 در آن بازی کرد را رد نکرده است.

علاقه اورتون و پاری سن ژرمن به جذب دیوگو دالوت

به نقل از ا جوگو، اورتون و پاری سن ژرمن در تعقیب دیوگو دالوت، مدافع راست پرتغالی منچستریونایتد هستند.

اینتر در آستانه جذب امرسون پالمیری

به نقل از گاتزتا، امرسون پالمیری، هدف اصلی اینتر برای تقویت سمت چپ، انتظار می رود به زودی راهی این تیم ایتالیایی شود.

لیدز یونایتد، لیورپول و چلسی علاقه مند به جذب بن وایت

به نقل از اتلتیک، بن وایت مدافع 22 ساله برایتون مورد توجه چلسی، لیورپول و لیدز یونایتد قرار گرفته است. لیدز یونایتد سومین پیشنهادش را نیز برای جذب بن وایت تقدیم برایتون کرده، اما انتظار می رود این پیشنهاد نیز همچون پیشنهادات قبلی رد شود. از سویی دو باشگاه لیورپول و چلسی نیز به جذب بن وایت علاقه مند هستند، هر چند فقط لیدز یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن تاکنون اقدام کرده است.

خروجی های یوونتوس مشخص شدند

به نقل از رومئو آگرستی، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس به انگلیس رفته تا تلاش خود را مبنی بر واگذاری چند بازیکن تیمش به کار گیرد. گزینه اول در میان بازیکنانی که قرار است از یوونتوس خارج شوند، داگلاس کاستا است. وینگر 29 ساله بیانکونری به یکی از گزینه های منچستریونایتد پس از ناکامی در راه جذب جیدون سانچو از دورتموند تبدیل شده است. گونزالو هیگواین و سامی خدیرا دو بازیکن دیگری هستند که در لیست فروش یوونتوس قرار دارند و در نهایت فدریکو برناردسکی، دنیله روگانی و ماتیا دی شیلیو دیگر بازیکنانی هستند که احتمالاً فروخته خواهند شد. هدفی که فابیو پاراتیچی دنبال می کند گوش دادن به پیشنهادات و در نهایت مذاکره برای فروش بازیکنان مازاد است. آخرین گزینه الکس ساندرو است. الکس ساندرو پس از سپری کردن فصلی دور از انتظار، در لیست فروش یوونتوس قرار ندارد، اما او هم نمی تواند احساس امنیت کند. در صورت دریافت پیشنهادی مناسب این مدافع برزیلی نیز ممکن است فروخته شود.

رئال بتیس علاقه مند به جذب مارتین مونتویا

به نقل از اسکای، رئال بتیس علاقه مند است مارتین مونتویا مدافع راست برایتون را که یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده، به خدمت گیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علاقه مند به جذب نقل و انتقالات لیدز یونایتد آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد