Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاچاقچیان موادمخدر علاوه بر تغییر در نوع موادمخدر توزیعی، در روش های پخش آن ها نیز دست به ابتکارهایی زده اند که کار پلیس را در این زمینه سخت تر کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به جدیت پلیس مبارزه با موادمخدر در مقوله مبارزه با سوداگران مرگ و دستگیری گسترده قاچاقچیان موادمخدر، این افراد رو به شیوه های جدید قاچاق آورده اند و تمام نبوغ خود را در این حوزه صرف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه ای که بین المللی شدن آن و تبدیل ایران به یک کریدور جهانی آن را به شدت پیچیده تر کرده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در این خصوص گفت: در روزهای اخیر یک باند دستگیر شد که به شکلی هنرمندانه و حرفه ای موادمخدر را در کفش جساسازی کرده اند.

او افزود: این افراد در پاشنه کفش محلی را تعبیه کرده بودند به شکلی که 50 گرم شیشه در آن محل جاساز می شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: این موادمخدر در حال انتقال از ایران به سایر قاره ها بوده است و این مجرمین در عرصه بین المللی به فعالیت و قاچاق موادمخدر مبادرت می کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر به واسطه طی کردن جدیدترین دوره های آموزشی و با اتکا به آموزش های علمی امروزه به صورت جدی با انواع شیوه های قاچاق آشنایی دارد و با جدیت با قاچاقچیان برخورد می کند. 

سرهنگ حسنوند در رابطه با یک شیوه جدید دیگر که قاچاقچیان با اتکا به آن اقدام قاچاق موادمخدر کرده اند، اظهار کرد: قاچاقچیان موادمخدر با فرآوری موادمخدر و آب دیده کردن آن ها و به شکل قاب فرش، این موادمخدر را آماده قاچاق کرده اند و بر روی آن یک روکش به شکل چوب کشیده اند تا این موادمخدر شناسایی نشود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در پایان گفت: این موادمخدر شیشه نیز در حین خروج از کشور کشف و ضبط شده است. قاچاقچیان از تمام ظرفیت قاب فرش استفاده کرده و تمامی ظرفیت آن را با شیشه پر کرده اند و صرفا یک روکش طرح چوب بر روی آن کشیده اند تا بتوانند حجم بیشتری شیشه به خارج از کشور قاچاق کنند.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق تهران پلیس موادمخدر حوادث پلیس مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه