Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از استقرار تیم‌های اورژانس مازندران در محل‌های برگزاری کنکور۱۳۹۹ خبر داد. تاریخ انتشار: 09:50 - 31 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۸۳۸

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران، یحیی صالح طبری رییس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر گفت، همزمان با شروع آزمون‌های کنکور درطی روز‌های برگزاری، تیم‌های مختلف اورژانس ۱۱۵ با استقرار درحوزه‌های برگزاری آزمون‌ها، نسبت به پوشش کامل امدادی اقدام میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط مسئولان برگزاری کنکور، داوطلبان و خانواده‌های آنان اعلام کرد: اورژانس ۱۱۵ مازندران برای روز‌های برگزاری کنکور امسال تمهیداتی را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:  تمهیدات گسترده اورژانس تهران برای برگزاری کنکور ۹۹

صالح طبری گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان ضمن آماده باش کامل تمام پایگاه‌های اورژانس، نیرو‌های اورژانس ۱۱۵مازندران با تجهیزات لازم درحوز‌های برگزاری که بیشترین شرکت کننده را دارد مستقر هستند.

صالح طبری، رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را ضامن سلامتی دانست و افزود: همه داوطلبان از ماسک استفاده کنند و با دوستان خود در محل برگزاری کنکور از راه دور احوالپرسی کنند و خانواده‌های دواطلبان نیز از هرگونه تجمع در قسمت ورودی و خروجی پرهیز کنند.

 مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی در پایان گفت: شهروندان گرامی در صورت درخواست هرگونه خدمات احتمالی ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپ‌های مستقر در محل برگزاری کنکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور اورژانس کشور برگزاری کنکور اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی