Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:17:02 GMT

با داور فینال لیگ قهرمانان آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۷۲۲۶

با داور فینال لیگ قهرمانان آشنا شوید

بر اساس اعلام یوفا دانیله اورساتو داور کارکشته ایتالیایی قضاوت فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران یوفا دیروز تایید کرد که دانیله اورساتو قاضی دیدار فینال فصل 2019-2020 چمپیونزلیگ خواهد بود و بازی بین بایرن و پاری سن ژرمن را در لیسبون سوت خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این داور کهنه کار ایتالیایی کیست و چه سابقه ای دارد؟

 

 

اورساتو با لیگ قهرمانان به هیچ وجه غریبه نیست و در همین فصل هشت مسابقه از این رقابتها را سوت زده. از جمله دیدارهای مهم این فصل او می توان به بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی اشاره کرد. بازی ای که در آن سرخیو راموس را اخراج کرد.

 

اورساتو سال گذشته در فینال لیگ اروپا بین آرسنال و چلسی به عنوان داور چهارم حضور داشت. این داور 44ساله ایتالیایی در سال 2010 رسماً به فهرست داوران حرفه ای فیفا اضافه شده و در جام جهانی 2018 روسیه هم به عنوان داور VAR حضور داشته.

 

قضاوت دیدار بسیار پرتنش بین دو تیم لسترسیتی و سویا در لیگ قهرمانان 2017 یکی از نقاط قوت کارنامه اورساتو است. گراهام پل داور سرشناس انگلیسی بعد از آن بازی به تحسین اورساتو پرداخت و کار او در مسابقه فوق را قابل ستایش دانست.

 

 

اورساتو فصل گذشته در لیگ قهرمانان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی بین PSG و منچستریونایتد را سوت زده. داور ایتالیایی در آن بازی هشت کارت زرد به طرفین نشان داد و در نهایت پل پوگبا را اخراج کرد. هواداران یونایتد این داور ایتالیایی را عامل اصلی شکست 2-0 تیم شان در آن بازی می‌دانند. اورساتو اما نشان داده که در رعایت قوانین بسیار سخت گیر است و از نشان دادن کارت ابایی ندارد.

 

 

بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)