Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکره‌کننده اصلی امریکا در توافق هسته‌ای با بیان اینکه امریکا موفق به بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران نخواهد شد تصریح کرد؛ تنها طرفین مشارکت‌کننده در برجام قادر به فعال‌سازی مکانیسم ماشه خواهند بود.

وندی شرمن، مذاکره‌کننده اصلی آمریکا در توافق هسته‌ای روز جمعه در واکنش به مخالفت طرفین برجام با فعال‌سازی مکانیسم ماشه توسط آمریکا به شبکه ام اس ان بی سی گفت: برداشت من این است که رئیس‌جمهور بار دیگر به جای آنکه ایران را به انزوا بکشاند، آمریکا را منزوی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه، چین و اروپا باور دارند که آمریکا حق بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: ما به طور آشکار در توافق مشخص کردیم که تنها طرفین مشارکت‌کننده در برجام می‌توانند از مکانیسم بازگشت تحریم‌ها استفاده کنند و ترامپ به زبان خود گفته است که آمریکا دیگر در برجام شراکت ندارد. از نظر من آمریکا در این زمینه موفق نخواهد شد. اگر آن‌ها حتی بتوانند به طرقی کارشان را پیش ببرند، فکر نمی‌کنم کسی به آن‌ها توجه کند./ ایسنا

هلگا اشمیت: امریکا حق بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را ندارد بلژیک با فعال‌سازی مکانیسم ماشه توسط امریکا مخالف است کالین کاهل: امریکا خود را در نظم جهانی به انزوا کشانده است مکانیسم ماشه صرفا به خواست امریکا فعال نمی‌شود

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران مکانیسم ماشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر

 تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر جهان پلاکارد‌هایی را در دست دارند و خواهان پایان یافتن خشونت در نوار غزه هستند. از ایالات متحده تا فرانسه و استرالیا، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تبدیل به بخشی از تظاهرات حامی فلسطین شده اند؛ تظاهراتی که دانشجویان دانشگاه کلمبیا آن را آغاز کرده اند.

 

در حال حاضر، بیش از ۲۰ دانشگاه در آمریکا علیه حملات اسرائیل به غزه تظاهرات می‌کنند و تصاویر این اعتراضات در رسانه‌های دنیا پر بازتاب شده است. در این میان عکسی از یک دختر در تجمع حامیان فلسطین در آمریکا توجه‌برانگیز شده است. این دختر نماد اعتراض برای فلسطین در آمریکا شده است.

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»