Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان‌رضوی گفت: به‌منظور برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم هزار و ۳۰۰ مجوز عزاداری در فضای باز در نقاط مختلف استان صادر شده است. - اخبار استانها -

سید مهدی طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم هزار و 300 مجوز عزاداری در فضای باز در نقاط مختلف استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد 600 نقطه در شهر مشهد است و در این شهر 72 نقطه به عنوان نقاط محوری برگزاری مراسم مشخص شده‌اند.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی خراسان‌رضوی ادامه داد: مهدیه مهرآباد، میدان‌های احمدآباد، شهدا، صاحب الزمان (عج)، فلسطین، جهاد، جانباز و مناطقی همچون خواجه ربیع، صبا 63‌، نبش ابوطالب 76، بین چهارراه لشگر و بیسیم، بلوار نامجو 2، خیابان فدائیان اسلام حد فاصل چهارراه نخریسی و بلوار چمن از جمله این مناطق است.

همدان| چگونه منازل خود را در ماه محرم تبدیل به حسینیه کنیم؟دهه اول محرم در کرمان هیئت کجا برویم؟+پوسترمداحی بنی‌فاطمه در شب اول محرم 1442

وی خاطرنشان کرد: انتهای خیابان بهشتی 4، بلوار هفت تیر رو به روی پمپ گاز، کوه پارک، داخل بوستان کوهسنگی، خیابان دعبل خزائی واقع در بلوار پیروزی، اندیشه 68 مزار شهدای قاسم‌آباد، توس 40 رو به روی شهید قربانی، معراج شهدا در بلوار توس، دانش آموز 34 بوستان رضا(ع)، پارک ملت، پیروزی 45، مسجد امام علی(ع) واقع در حدفاصل هنرستان و هفت تیر، شاهد 57، پارک نیلوفر آبی بین اندیشه 66 و 68، خیابان‌های طبرسی، امام رضا (ع) و شیرازی و شارستان رضوی برخی دیگر از مناطقی است که در فضای باز شهر مشهد اقامه عزا خواهد شد.

طباطبایی با بیان این که مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: حداکثر زمان برگزاری برای هر مراسم دو ساعت است.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... جزئیات دستورالعمل عزاداری هیئات مذهبی در حرم امام رضا(ع)/ فرصت "یک ساعته" هر هیئت برای عزاداری داخل حرم/ هرگونه دسته‌روی ممنوع است مراسم عزاداری شهادت سیدالشهدا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر آیت‌الله وحیدخراسانی برگزار می‌شود تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری‌های استان مازندران/ پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات دستورالعمل عزاداری هیئات مذهبی در حرم امام رضا(ع)/ فرصت "یک ساعته" هر هیئت برای عزاداری داخل حرم/ هرگونه دسته‌روی ممنوع است مراسم عزاداری شهادت سیدالشهدا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر آیت‌الله وحیدخراسانی برگزار می‌شود تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری‌های استان مازندران/ پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ تولد دوقلوهای عجول اهوازی در آمبولانس اورژانس ۳ تولد ۴قلو در دومین زایمان مادر ۲۷ساله اهوازی+ تصویر ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ واقعیت ماجرای عجیب چهارقلوی اهوازی چه بود؟ ۶ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۷ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر ۸ ادامه واکنش‎ها به فوت دوقلوهای بیرمی و ارجاع پرونده به وزارت بهداشت / رئیس بیمارستان برکنار شد مهمترین اخبار استانها جزئیات دستورالعمل عزاداری هیئات مذهبی در حرم امام رضا(ع)/ فرصت "یک ساعته" هر هیئت برای عزاداری داخل حرم/ هرگونه دسته‌روی ممنوع است گزارش ویدئویی| جزئیات انتقال ۳ صیاد آزاد شده به ایران آیت‌الله اعرافی: هیئت‌ها سلامت عزاداران را پاس بدارند/ مسئولان نسبت به  پاک‌سازی فضای مجازی توجه داشته باشند دومین روز کنکور سراسری در قزوین با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ شرمن: روسیه، چین و اروپا باور ندارند آمریکا بتواند مکانیزم ماشه را فعال کند روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد ایده پورابراهیمی برای نجات بورس/ بازگشت تعادل به بورس با افزایش سرمایه شرکتهای بورسی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری برگزار می شود امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان ثبت اسناد این استان نخستین کانون در نوع خود در سطح کشور است که به همت اعضای هیات مؤسس و تلاش آنها در مشهد تاسیس شده است.

سید مرتضی مولوی پور افزود: امروز با تلاش‌های رییس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های وی از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز درصدد هستیم تا در سطح استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ذکر این نکته که توجه به امور رفاهی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است، افزود: مشهد به برکت امام هشتم(ع) همواره شهر اولین‌ها بوده و خرسندیم که اولین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در این شهر افتتاح شده است.

در این مراسم «سیدعلی تقوی، محمد صدیقی‌غفاری و کاظم محمدی‌پناه» که در سال‌های گذشته از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بودند و در حال‌ حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان هستند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تأسیس کانون بازنشستگان این اداره اهدا شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی