Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فرمول یک ویلیامز به یک شرکت سرمایه گذار آمریکایی فروخته شده اما کماکان تحت همین نام به رقابت در فرمول یک ادامه خواهد داد.

تیم فرمول یک ویلیامز رسما اعلام کرد سهام این تیم توسط یک کمپانی سرمایه گذاری خصوصی آمریکایی خریداری شده است.

دوران جدیدی برای تیم فرمول یک ویلیامز در حال رقم خوردن است. سران این تیم قدیمی بریتانیایی که توسط سر فرنک ویلیامز و سر پتریک هد تاسیس شده بود، پیش از این در ماه می، اتخاذ یک استراتژی جدید توسط سهامداران تیم را اعلام کرده بودند و گفته بودند به دنبال آن هستند تا با واگذاری بزرگ یا کوچکی از سهام این تیم به شرکت های سرمایه گذار، مجددا به صحنه رقابت ورزش فرمول یک بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و به گزارش وبسایت رسمی فرمول یک، در حالی که سه ماه از انتشار بیانیه فوق می گذرد، تیم ویلیامز اعلام کرد شرکت دریلتن کپیتل مالک جدید آنها خواهد بود. ویلیامز اعلام کرد این اتفاق دوران جدیدی در تاریخ تیم رقم خواهد زد. در بیانیه ویلیامز آمده که سرمایه گذار جدید، از اهمیت فرهنگ و میراث تیم ویلیامز آگاه است و نه تنها به آن احترام می گذارد بلکه به حفظ هویت این تیم اصیل فرمول یک متعهد خواهد بود. 

بر اساس گزارش طرفداری، تیم ویلیامز با وجود واگذاری سهامش به سرمایه گذار جدید، تحت همین نام و عنوان فعلی به رقابت در مسابقات ادامه خواهد داد و نام شاسی ماشین نیز بدون تغییر خواهد بود. دریلتن کپیتل همچنین قصد ندارد مقر اصلی تیم که در آکسفوردشایر واقع شده را تغییر بدهد. همچنین تمام اعضای هیئت مدیره ویلیامز، از جمله سر فرنک ویلیامز با خرید تیم توسط دریلتن کپیتل موافق بودند. کلر ویلیامز، دختر فرنک ویلیامز و مدیر فعلی تیم در مسابقات درباره خرید تیمش توسط شرکت آمریکایی گفت:

بازبینی استراتژی تیم یک فرآیند مفید بود و ثابت کرد که فرمول یک و ویلیامز از اعتبار و ارزش برخوردارند. از اینکه دریلتن مالک جدید تیم است مفتخر هستیم. این شاید پایان دورانی باشد که ویلیامز طی آن یک تیم خانوادگی بود اما حالا می دانیم که تیم به دستان امنی سپرده شده است. 

دریلتن کپیتل یک کمپانی سرمایه گذار خصوصی است که در زمینه های مهندسی، خدمات درمانی و تولید فعالیت دارد. مقر اصلی این کمپانی در شهر نیویورک واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

مرسدس قرارداد والتری بوتاس را تا پایان فصل 2021 تمدید کرد / رسمی

تعیین خط گرندپری اسپانیا / پنجمین پول پوزیشن لوییس همیلتون در کاتالونیا، قفل دوباره ردیف اول توسط مرسدس‌ها

مسابقه اصلی گرندپری اسپانیا / پیروزی لوییس همیلتون در مسابقه با سایه خودش!

لوییس همیلتون رکورد تعداد پودیوم‌های مایکل شوماخر در فرمول یک را شکست

فرمول یک | توافق تمام 10 تیم جهت حضور در مسابقات تا سال 2025

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فرمول یک ویلیامز سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک