Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی شطرنج ایران در روز نخست رقابت خود در المپیاد جهانی آنلاین به یک برد و دو شکست دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین روز از مسابقات سطح اول المپیاد جهانی شطرنج آنلاین، تیم ملی ایران سه دیدار را برگزار کرد و به یک برد و دو شکست رسید.

تیم ایران در دیدار نخستین با نتیجه 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 بر 2.5 برابر گرجستان پیروز شد اما در ادامه برابر آلمان 3.5 بر 2.5 و مقابل چین نیز 4 بر 2 مغلوب شد.

چهره درخشان ایران در این سه دیدار سارا سادات خادم الشریعه بود که دو برد و یک تساوی دست یافت. در سوی دیگر پرهام مقصودلو عملکرد ضعیفی داشت و سه شکست را تجربه کرد.

المپیاد جهانی شطرنج| همگروهی ایران با چین و 8 تیم دیگر/ آغاز رقابت‌ها از جمعه

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج بیشتر بخوانید... قائم‌مقامی: شطرنج در دوره ریاست پهلوان‌زاده خسارت زیادی پرداخت/ او دست از حاشیه‌سازی بردارد پهلوان‌زاده: اختلافم با قائم‌مقامی ربطی به انتخابات شطرنج ندارد/ او نباید ناکامی‌اش را گردن من بیندازد تقلب شطرنج‌بازان ۴ کشور در المپیاد جهانی آنلاین قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قائم‌مقامی: شطرنج در دوره ریاست پهلوان‌زاده خسارت زیادی پرداخت/ او دست از حاشیه‌سازی بردارد پهلوان‌زاده: اختلافم با قائم‌مقامی ربطی به انتخابات شطرنج ندارد/ او نباید ناکامی‌اش را گردن من بیندازد تقلب شطرنج‌بازان ۴ کشور در المپیاد جهانی آنلاین واژه های کاربردی مرتبط شطرنج پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تیم منتخب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ۲ جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ۳ پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان به اسماعیلی‌فر ۴ پیشنهاد باشگاه پرتغالی به وینگر صنعت‌ نفت/ پای سرمربی سابق در میان است ۵ سانتاکلارا؛ انتخاب نهایی مغانلو/ پیکان هم سود مالی می‌برد ۶ گل علی دایی به کره جنوبی نامزد بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا ۷ «ترین»های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس و گل‌محمدی برترین‌ها را درو کردند، بدترین‌ها از آنِ تیم‌های بوشهری ۸ دبیر: آماده حل اختلافاتم اما جلوی حرف زور می‌ایستم/ بودجه ۹ میلیاردی را امضا نمی‌کنم/ دنبال لایک مردم نیستم مهمترین اخبار ورزشی درخشان: لیگ نوزدهم با کیفیت نبود/ پرسپولیس برای دربی حذفی شرایط بهتری دارد دبیر: آماده حل اختلافاتم اما جلوی حرف زور می‌ایستم/ بودجه ۹ میلیاردی را امضا نمی‌کنم/ دنبال لایک مردم نیستم تیم منتخب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال مچ پای نوراللهی وَرَم کرد مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از جدیدترین کروز ایرانی| آیا موشک «ابومهدی» همان موشک «هویزه» است؟ شرمن: روسیه، چین و اروپا باور ندارند آمریکا بتواند مکانیزم ماشه را فعال کند الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد ایده پورابراهیمی برای نجات بورس/ بازگشت تعادل به بورس با افزایش سرمایه شرکتهای بورسی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج لیگ برتر فوتبال المپیاد جهانی پهلوان زاده قائم مقامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

کاروان ووشوی ایران در رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی در چین با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ قهرمان شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یین کشور چین آغاز شد و امروز به پایان رسید.

ووشوکاران ایران که در روز نخست به ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز رسیده بودند، در روز دوم به درخشش خود ادامه دادند و موفق به کسب ۷ طلا و ۴ نقره دیگر شدند.

در مبارزه‌های امروز بخش ساندا، محسن محمد سیفی، سهیل موسوی، علی خورشیدی و محمدرضا ریگی ۴ مدال طلا گرفتند. زهرا کیانی، شاهین بنی‌طالبی و تیم دوئلین مردان (شامل مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما) ۳ طلا در بخش تالو کسب کردند. همچنین سهیلا منصوریان در ساندای بانوان و مصطفی حسن‌زاده به همراه زهرا جلیلی ۳ نقره کاروان ایران را به ارمغان آوردند.

بدین ترتیب کاروان ۱۴ نفره ووشوی کشورمان در پایان مسابقات، موفق به کسب ۱۳ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شد و مقام قهرمانی و نخست تیمی و مجموع را تصاحب کرد. این مسابقات در حالی به اتمام رسید که تمامی ورزشکاران اعزامی کشورمان به این پیکارهای موفق به کسب مدال شدند.

چین با ۷ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دوم شد و ازبکستان با ۳ طلا، ۸ نقره و ۶ برنز در رده سوم ایستاد.

فهرست مدال‌آوران ایران به شرح زیر است:

طلا/ ساندا:

صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم

شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم

سیدمعین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم

محسن محمد سیفی ۷۰ کیلوگرم

سید سهیل موسوی ۷۵ کیلوگرم

علی خورشیدی ۸۰ کیلوگرم

محمدرضا ریگی ۸۵ کیلوگرم

تالو:

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن

زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و چیانگ‌شو ( ۲ طلا)

هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن

شاهین بنی طالبی در فرم نان‌چوان

تیم دوئلین مردان (دو نفره) با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما

نقره/ ساندا:

سهیلا منصوریان ۶۰ کیلوگرم

تالو:

مصطفی حسن زاده در فرم نان چوان

زهرا جلیلی در فرم دائو شو

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن

برنز/ تالو:

زهرا جلیلی در فرم چانگ چوان و گون شو (۲ مدال)

هلیا اسدیان در فرم نان‌چوان

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران روز طلایی ووشوی ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم