Web Analytics Made Easy - Statcounter

جناح اصولگرایان همچون گذشته با تعدادی از نفرات اصلی خود حضور پیدا می کنند و آرای این جبهه را به چند دسته تقسیم می کنند و همین امر هم باعث می شود تا آنها در انتخابات چند دوره اخیر مجلس شورای اسلامی ناکام باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس انتخابات همیشه در استان کهگیلویه و بویراحمد،از شور و اشتیاق خاصی برخوردار است، در این استان  همیشه انتخابات فضای خاصی را ایجاد می کند به طوری که کهگیلویه و بویراحمدی ها  رتبه نخست حضور در انتخابات کشوری رابه خود اختصاص می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون که در اسفند ماه98 پیروز انتخابات شده بود، یکبار دیگر فضای شهرستان باشت و گچساران را با سیاسی ترین انتخابات چند سال اخیر روبرور خواهد کرد، در انتخابات 1400 که در این دو حوزه  متفاوت تر خواهد بود سه انتخابات هم زمان را باید برگزار کند.

 

شروع و اعلام نظر حضور قطعی و شنیده ها از حضور چهره های سرشناس دو گروه اصلاحطلب و اصولگرا در این رقابت خبر می دهد، در جبهه اصلاحطلبان همانطور که در خبرها و گمانه زنی ها در فضای مجازی می بینیم نقطه تمرکز این گروه به عبدالرحیم رحیمی معاون سابق استانداری لرستان و فرماندار ویژه بروجرد خواهد بود که گویا از هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده است، هر چند نامی از چند چهره دیگر اصلاحطلبان سر شناس  در فضای مجازی و رسانه ها منعکس شد ولی آنطور که گفتند ماندان آنها در این رقابت بستگی به نظر غلامرضا تاجگردون را دارد، و هر چند شاید چند نفر در نقش کاندیدای پوششی برای خراب شدن بعضی از آرای مناطق حضور داشته باشند.

 

اما در جناح اصولگرایان  همچون گذشته با تعدادی از نفرات اصلی خود حضور پیدا می کنند و آرای این جبهه را به چند دسته تقسیم می کنند و همین امر هم باعث می شود  تا آنها در انتخابات چند دوره اخیر مجلس شورای اسلامی ناکام باشند،یکی از دلایلی که این گروه در چند دوره اخیر عملکرد قابل قبولی نداشته اند حضور سه الی چهار نامزد سر شناس  از چند منطقه مختلف است که آرای این گروه را تقسیم می کنند و نتوانسته اند تا کنون به یک نیروی واحد برسند.

 

نکته قابل تامل در بین اصولگرایان این است که هر کدام از این افراد ادعای پیروزی دارند و خود را از بیشترین آرای برخوردار می دانند و قصد کناره گیری یا وحدت با هم را ندارند هر چند افرادی در  انتخابات قبلی برای به وحدت رسیدن این جریان تلاش های زیادی کردند،اما در انتخابات میان دوره ای مجلس به نظر نمی رسد که این طیف روی یک گزینه به توافق برسند، حضور افرادی چون سید قدرت حسینی، علیمراد جعفری،اردلان زینل زاده،لطف الله موسوی و ریحان محمدی  که به تازگی اعلام حضور کرده است می تواند یکبار دیگر آنها را در این امر ناکام بگذارد.

به هر حال در صورت عدم کناره گیری این افراد به نفع یک نفر از جریان اصولگرایان دو نفر از این افراد در گچساران و سه نفر از آنها در باشت آرای اصولگریان را تقسیم خواهند کرد که این مساله می تواند کاملا به نفع رقیبان آنها در میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت باشد،و آنطور که تحلیلها هم نشان می دهد حتی حضور دو نفر از افراد برای ماندن در انتخابات می تواند میدان را تا سال های بعد از آنها بگیرد.

 

در صورتی که اصولگریان روی یک نفر تمرکز کنند،می توانند از سبد رای خوبی نیز برخوردارشوند و بیش از 50 درصد آرای این دو شهرستان را به خود اختصاص دهند، باید منتظر نشست که آیا این بار زودتر از قبل به وحدت می رسند یا هم مثل سال گذشته به ماه آخر واگذار می کنند که این روش هم  می تواند نقطه منفی برای آنها باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم